woensdag 13 januari 2010

BELOOFD IS BELOOFD


......en belofte maakt schuld.....zo is t maar net......

.......dit zijn de foto's bij avondlicht van mijn ijstaarten.........niet slecht he.....ik vind het vooral zo leuk dat het helemaal niks kost...pinnig he......zal m'n zuinige aard wel weer zijn.....

.......de laatste taart heb ik met een lading sneeuw in het betonnen blad gelegd.....de vruchten die er eerder inlagen waren bevroren en heb ik opgeruimd......

........ook dat ziet er bij avond heel gezellig uit......


...........en hier nog een paar kiekjes van de roosjes en de decoratie die ik ermee gemaakt heb......het zakhorloge vond ik op een marktje tijdens onze laatste vakantie in Portugal......

27 opmerkingen:

  1. Hallo Thea, je ijstaarten zijn prachtig. Leuk om te zien hoe ieder weer op een andere manier creatief is met ijstaart. Nu maar hopen dat het nog even bijft vriezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thea...dit is gaaf!!!!!
    Wat een geweldig idee...wauw!

    Groetjes,Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat staat dat mooi 's avonds, ik heb er ook een gemaakt maar was te snel met omkeren maar hij staat wel mooi!
    Je foto's van de roosjes en zakhorloge zijn erg sfeervol!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige sfeervolle plaatjes weer. Volgens mij heb jij een prachtig "kijkhuis". Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi thea,

    wat is dat mooi,mooi mooi.
    ik wilde ze ook maken.maar onzer diepfries zit voll.

    echt leuk.ook de andere deko.

    groetjes conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heej Thea,

    Leuk de ijstaart en het sneeuw erom heen vind ik ook zo'n mooi effect geven.
    Je stylingshoekje is ook toppie, wat een vondst dat horloge, dat is het mooie van brocante je koopt het met je hart en ziel en je zal je altijd blijven herinneren waar en wanneer je het gekocht hebt.

    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Thea, er staat inmiddels weer een nieuwe ijstaart in de vriezer en die laat ik maar wat langer staan, intussen genieten we van dit " misbaksel" ;-)

    Leuk dat je hem gelijk zag staan op de foto!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw zeg!!! Ik vind het zo sfeervol! Ga er ook over nadenken alleen moet ik dan nog zo'n mooie taartvorm halen :-).

    Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heerlijke aanblik zijn jouw taarten.

    Heb er nu ook een staan.Is jammer genoeg een beetje scheef.Maar de volgende staat al in de vorm.

    Bedankt voor dit goede idee

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Guten Morgen liebe Thea,
    heute muß ich einfach deutsch schreiben, sorry!
    Aber mir fehlen einfach die vielen Worte auf Niederländisch um dir zu schreiben wie schön ich deine Dekorationen finde!

    Du bist eine wahre Künsterlin!

    Ich liebe deine Dekorations-Art sehr!

    Du hast soviele wunderschöne Ideen, das ist unglaublich.
    Bin immer wieder begeistert..

    Schnee liegt auch bei euch,wie ich sehe.
    Hier schaut es nach weiteren Schnee und stürmischen Wind der von Osten kommt aus.
    Das vergangene Wochenende haben wir Gott sei Dank gut überstanden.

    So zwischen den Meeren zu leben ist manchmal nicht sooo angenehm.
    Doch sobald es wieder freundlicher wird...will man nirgendwo anders leben ;o)

    So nun habe ich mal wieder soooviel geschnattert..
    Ich wünsche dir einen schönen Tag.

    Viele liebe Grüße
    von ganz Oben ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Thea dat een leuk idee om er 's avonds lichtjes in te doen.
    ziet er sfeervol uit.Je andere foto's zijn ook erg sfeervol.
    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ...met licht ook erg mooi !
    Nogmaals , groet uit Assen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het hoeft niet veel geld te kosten om mooi te zijn hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Thea,

    Ja, ik heb er aan de scheve kant sneeuw onder gedaan.

    Dinkelmeel wordt ook wel speltmeel genoemt.

    Nog een gezellige avond, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Liebe Thea,
    oooh, ich liebe Deine Dekorationen, sehr schön ist der Eiskuchen mit Licht...

    Liebe Grüße
    von Traudi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Daar ben ik weer.

    De taart staat buiten en het kaarsje staat erin.Ik laat het niet in mijn blog zien,want het is jouw idee.

    Je kan ook volkorenmeel nemen.

    Eet smakelijk.Lekker hoor.

    Groet, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Als ik je foto's zie dan is de winter best wel leuk. Heel sfeervol hoor. Nog bedankt voor de tip van de site van Corine, Maris en Ingrid. Ik sta er versteld van wat je allemaal met vilt kan doen.

    Prettige avond, groet Edith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    mooi hé maar door die warmte gaat je taart snel smelten hé

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie foto's Thea...leuk effect geeft het met de lichtjes erin...ziet er erg gezellig uit zo...super!!
    groetjes Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ohhhhhhhhhhhhhhh, net een sprookje, mooi hoor, waar is de ijskoningin?? die moet je nu ook maken, die hort erbij. :) een karnavlas ijskoninging misschien? :)) liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit is helemaal niet leuk hoor mam!
    Jij zit me lekker temaken met leuke dingen en ik kan nog niets in mijn tuin.
    De tuintafel met vogeltaarten staat ook al zo ver weg zodat ik er zelf niet echt van kan genieten.

    Ach ja wacht maar volgend jaar ;-)


    GRoetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wunderschöne Winterstimmungen. Hoffentlich tauen Deine Torten nun noch nicht am Wochenende!
    LG Silke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Thea, de taart is prachtig met dat lichtje! Je gordijnen zullen vast langer openblijven deze dagen ;)

    Leuk weekend!

    ~*~ Saskia ~*~

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig effect! En je sfeerhoekje met zakhorloge vind ik erg mooi. Fijn weekend gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi he, die ijstaarten. Ik heb thuis ook zo een vorm, en heb dat ook al een paar keer gedaan als ik bezoek heb. Heel gezellig vind ik dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deine Eislichter sind einfach klasse.
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nou, wij zijn ook een mooi stelletje. Kan me goed voorstellen dat je bang bent om te vallen. Ik heb nog steeds fysiotherapie ivm nekklachten. Maar het gaat al een stuk beter, het rijden ook. Gelukkig is de sneeuw weer weg. En kom maar gerust naar mijn bloembollen kijken hoor! Veel plezier deze week, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥