zondag 31 januari 2010

AANGEVULD



.......De voorraad op Marktplaats is intussen weer aangevuld........dat moet regelmatig gebeuren...zeker om deze tijd......ik probeer steeds zo veel mogelijk met dezelfde kleur achter elkaar te werken.....dat scheelt een boel tijd vanwege het verwisselen van garen op de machine's.....De lila rok heeft een aangerimpelde strook en elastiek in de taille....eroverheen zit een rok van zachte tule met een beetje een heksachtige opdruk......ik heb er van een ander stofje nog een omslagdoek bijgemaakt....en die afgezet met zwarte franje........

......Het rode kinder ROCK & ROLL rokje is al verkocht...op verzoek heb ik er nog een haarband bij gemaakt........

.......Dit T-shirt is gemaakt van hetzelfde stof als de omslagdoek......het is rekbaar materiaal.....en loopt uit in punten......


..........De rok bestaat ook weer uit 2 lagen die in de taille aan elkaar vast zitten.....door de elastiek in de taille heeft het een groot pasbereik.....Toen ik dit af had moest ik eerst enkele reparaties uitvoeren.....in zwart.......ja je raad het al.....de volgende lading is zwart.......èèn setje is al weer klaar.....

16 opmerkingen:

  1. Je hebt de vaart er goed in zitten. Maar ja, de vraag zal zo rond deze tijd ook wel het grootst zijn, toch??
    Mooi hoor, wat je allemaal maakt.
    Geniet nog van de zondag en tot de volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Thea,
    richtig schön geworden;)
    Liebe Grüße aus dem Schnee Adelheid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk allemaal. Lekker bezig en mensen blij maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja meid, dit is jouw seizoen niet waar? heb je al gedekoreerd in huis? Wij doen dat morgen denk ik. Veel plezier met ........, hahahahahaha, ik druf het neit op te schrijven. :)) Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer erg leuk allemaal, gezellig, zo komen we aardig in de sfeer.
    Succes met de verkoop. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Thea, ik zou willen dat ik de helft van jouw energie zou hebben! Wat leuk gemaakt weer. Ik wil je ook nog graag bedanken voor je felicitatie voor Valerie.
    Fijne week gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo thea,

    verkaufs du viel via maarktplaatz???
    wir ahben unsere babykamer via m...verkauft.

    liebe gruesse conny wuerde dich gerne via jou mail schreiben

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wunderschöne karnevalskostüme hast du genäht.
    bei uns in straelen ist nächsten sonntag der große umzug...hoffentlich ist dann kein schnee nd nicht so kalt.
    liebe grüße
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt niet stil gezeten Thea,
    Wat een prachtige pakken heb je weer gemaakt.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi allemaal weer, de paarse rok en omslagdoek zijn mijn favoriet!!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi gemaakt alles maar de rood met witte stippen zijn favoriet bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo, ik heb 'even' je weblog gelezen. Wat maak jij mooie dingen zeg: naaiwerk, groencreaties, sieraden. Wow het kan niet op. Ik ga je blog volgen via m'n feeds dus ik zal wel vaker van mij laten horen.

    Groetjes en een fijne dag verder
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thea, meid, je gaat als een speer. Wat een energie zeg. Leuke dingen laat je zien. Paars is leuk. Succes met verkopen op MP. Lief rokje, kan me voorstellen dat het al weg is.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hay Thea,

    Wat kan je dit toch goed...de kostuums zien er helemaal geweldig uit..
    Maar wat doe je dat toch snel..!!

    Doegiesssssssssssssssssss,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wel mooi wat je daar allemaal in elkaar steekt en vanwaar komen al die ideeen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja natuurlijk, Carnaval komt er weer aan.... ik ben dan ook alweer 12 jaar geleden vertrokken uit Limburg, hihi. Maar wat een vrolijkerds!! Het feest kan beginnen..... ALAAF

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥