zondag 20 december 2009

VOGELTAARTEN


.........GISTEREN HEB IK MIJN JONGSTE DOCHTER GEHOLPEN BIJ EEN DEMO VOGELVOEDERTAARTEN MAKEN.......DEZE WERD GEHOUDEN BIJ TUINCENTRUM LEURS IN VENLO..........ALS DANK MOCHT IK WAT BONBONS UIT ZOEKEN........

........IK HEB ZE OP DE ETAGÈRE GELEGD....SAMEN MET EEN PAAR KLEINE TAARTJES DIE IK EEN PAAR JAREN GELEDEN AL EENS OP EEN KERSTMARKT KOCHT.......

.........ZE ZIJN SUPER MOOI DIE VOGELVOEDER BONBONS......ZE LIJKEN NET ECHT......JE ZOU ER ZO IN WILLEN BIJTEN.....ZONDE OM METEEN AAN DE VOGELS TE GEVEN.....IK LAAT ZE EERST MAAR EEN TIJD IN DE KAMER STAAN.....ZODAT WE ER ZELF VAN KUNNEN GENIETEN......

........DEZE TAART IN HARTVORM MOCHT IK OPSPUITEN EN VERSIEREN NAAR EIGEN IDEE.....IK VOND HEM GOED GELUKT.......HIJ WERD METEEN VERKOCHT

......OOK DIT IS EEN CREATIE VAN MIJ.....EERST HET KLEINE TAARTJE EROP BEVESTIGD EN DAN OPSPUITEN EN DECOREREN........HEEL LEUK OM TE DOEN......

.......EN VAN DEZE HEB IK HET GROOTSTE GEDEELTE MOGEN DOEN......
MISSCHIEN WIL JE MEER ZIEN...DAT KAN..........HIER VIND JE HAAR BLOG.....

13 opmerkingen:

  1. Wat geweldig ziet dat er allemaal uit Thea. Ja daar moet je zelf nog even van genieten,
    Fijne feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben je zeker dat dat vogelvoedertaarten zijn? ze zien er zo lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zien er echt fantastisch uit. Je zou er zo inbijten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie vogeltaarten, ze zien er zo lekker uit!
    Wat gezellig dat je samen met je dochter ze hebt gemaakt en verkocht!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thea, wat een mooie kunstwerken die taarten. Ik krijg er trek van..
    Maar de vogels kunnen wel wat gebruiken nu he?
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Solche Törtchen für die Vögel habe ich noch nirgends gesehen. Die sind wirklich klasse und sehen aus wie echt. Ich bin ganz begeistert.

    Schöne weihnachten wünscht dir Susanna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoy Thea,nou die zien eruit om op te eten hoor,maar dan voor de vogels,ze kunnen ze nu wel gebruiken,ik hou het nog even bij de pinda's, en daar komen ze ook in grote getale op af.
    groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jee Thea wat een prachtige taarten zeg. Mogen wij weten hoe je ze maakt? de ingredienten? of is het een familiegeheim? Wat een leuk kado ook om weg te geven. jammer dat jullie zo ver weg wonen. Wat voor weer hebben jullie? hier prachtig licht. fijne week. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige taarten ; wat een geluksvogels daar bij jou in de tuin ;-)
    Groet uit een wit ASSEN.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige vogeltaartenkuntstwerkjes. Ik zou ze inderdaad nog maar even binnen laten staan. En voorlopig maar een paar "gewone" vetballen ophangen.
    Ik wens je fijne, rustige en sfeervolle dagen.
    Dikke kerstknuffel Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thea, wat een prachtige creaties heb je gemaakt. De vogels zullen wel denken, is dat voor ons?
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Thea,
    wat een supervogeltaarten heb je gemaakt! Ik wilde je ook nog vragen wat de ondergrond is van je eerste eucalyptuskrans. Die vind ik prachtig!!! Hele gezellige kerstdagen en een voorspoedig maar vooral gezond 2010 gewenst!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. je wilt me toch niet zeggen da dit vogelvoer is??????? echt waar? Machtig mooi, ongelovelijk, en dat roze spul dan was is dat? vet of zo met kersensmaak? :)) meid, je ehbt gelijk binne laten staan, geweldig, zo nu ff bij dat linke gaan kijken dit is prachtig!!! doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥