woensdag 30 december 2009

OOK EEN VOGELTAART



........OMDAT IK MIJN DOCHTER HAD GEHOLPEN TIJDENS DE DEMO VOGELTAARTEN MAKEN KREEG IK OOK NOG EEN VOGELTAART VAN HAAR.......IS HET GEEN SNOEPJE........IK HEB HEM OP EEN GLAZEN TAARTSCHAAL MET VOET IN DE KAMER GEZET......EERST MOGEN WIJ ER ZELF VAN GENIETEN VOOR DE VOGELS ER AAN MOGEN BEGINNEN.......

...........DE BONBONS DIE IK OOK VAN HAAR KREEG.....HAD IK JULLIE AL LATEN ZIEN IN EEN EERDER LOGJE......MAAR ALS JE WILT KUN JE HET HIER NOG EEN KEERTJE BEKIJKEN...........
............OF BRENG EVEN EEN BEZOEKJE AAN HAAR BLOG..........DAAR VIND JE VOGELTAARTEN EN BONBONS IN ALLERLEI SOORTEN EN MATEN..........

15 opmerkingen:

  1. Hoi Thea,Hmmmm weer z'n lekker taartje. fijne jaarwisseling en een gezond gelukkig creatief 2010.
    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er geweldig uit, wat zullen de vogels er nu van smullen. Ik blijf voer voor ze ophangen.
    Een fijne jaarwisseling en een heel gezond, gelukkig en creatief 2010!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OH ik wil het best vertellen hoor. Als je me een mailtje stuurt vertel ik het je vanmiddag na de postronde , anders wordt dit zo'n lang antwoord lol.

    dutchy19 (at) gmail (dot) com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heej Thea, zo moeder zo dochter;-) lekker creatief, staat erg mooi op de schaal.
    Die kleurtjes vind ik ook zo echt, leuk hoor.

    Lieve groet Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachig zijn ze, ben al bij haar wezen kijken echt heel mooi, kga het ook ens proberen :)) een goeie rutsch ins neue jahr madel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi thea,

    ik hope dat je een heel fijne kerst hebt gehadt?
    moet het nu met td of d of t...?nederland ist niet makelijk.maja het komt well goed,hop ik *zwinker*.
    die tartjes zijn super mooi.edith en ik willen ook deze winter noog tartjes maaken.het lijkt onz hell leuk werk.

    groetjes conny

    en vandag en hell fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig zeg. Fijne jaarwisseling en een creatief 2010.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waaauw...had ik nog nooit van gehoord...een vogeltaart !
    Maar wel erg leuk en geweldig uitgevoerd !!
    Ga zo ook eens bij je dochter1s blog kijken
    Dag en fijne jaarwisseling !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige taart Thea! Ik kan me voorstellen dat je die nog even binnen wilt hebben om er van te genieten. Ik ga zo even bij je dochter op visite. Je maakt me heel nieuwsgierig naar de andere taarten en bonbons. Fijne jaarwisseling en bedankt voor je mooie logjes van het afgelopen jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Thea,

    Als trouwe lezer van mijn blog wil ik je een goede jaarwisseling toewensen...
    Wat een mooie taart zeg, dat zullen de vogels wel mooi vinden en met mes en vork gaan eten....

    hartelijke groetjes van Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Das sieht gut aus!!!!
    Ich wünsche ein gutes neues Jahr
    Liebe Grüsse pummel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag lieve Thea. Ik kon niet op je weblog Crea van Thea komen althans ik kon geen reactie plaatsen. Ik vond je foto's prachtig. Ik ben dól op Roodborstjes. Ik wens jouw en je man een zalige fondue vanavond, een fijne Oudejaarsavond en morgen een heel goed begin in het Nieuwe Jaar. Voor 2010 wens ik je niets dan goeds! Een goede gezondheid voor jullie beiden, dan heb je alles! ☺ Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gelukkig en gezond nieuwjaar toegewenst en maak maar veeeeeeeeeeeeeeeeeel mooie creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  14. HAPPY NEW YEAR!!!!!! Ik hoop dat je een geweldig mooi jaar belven mag , met veel leifde, warmte vreindschap, leifde en vooral gezondheid. EEn dikke nieuwjaarsknuffel van mie,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn die taarten toch prachtig. Ik heb ze klaar om te versieren maar zal echt niet zo mooi worden en ik heb verkeerde kleurstof gekocht. jammer.
    Ja Thea ik kan me goed voorstellen dat je het vreemd vindt 2 portemonnées.Jullie zijn van jongs af aan bij elkaar. wij nog maar 7 jaar en we hebben het zo gedaan en dat bevalt goed. Volgens mij doen mijn meeste vriendinnen het zoals jullie. Wij dus anders en dat is okee.
    ja, ik heb zo een pijn in mijn borst ga echt naar de dokter. is heel vreemd. Ik maak me af en toe een beetje zorgen maar nog niet heel erg.
    Ik wens je een fijne week. Is er veel sneeuw bij jullie???
    Bij ons niet maar wel koud en een superzonnetje vandaag. heerlijk gewandeld.Hélène

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥