dinsdag 15 december 2009

MENEER HOND..........

........of hoe een beer een hond werd.......

............. LARA-LYNN als fotomodel ...........

...... Deze beer maakte ik al in Maart ... hij kreeg toen een plekje in onze kamer ..... afgelopen Vrijdag ontdekte onze oudste kleinzoon Tristan hem ineens ......

........ hij vond hem zo lief .... reuzeblij was hij toen hij hem mee naar huis mocht nemen ....... Zaterdag kwamen ze allebei logeren ..... de beer had intussen een naam gekregen ......hij heet MENEER HOND ...... we hebben de lintjes doos maar eens te voorschijn gehaald en Meneer Hond een mannelijk strikje gegeven .........

11 opmerkingen:

  1. heej Thea, ik blijf mij verbazen hoe je dat maakt, en Tristan leuk hoor net mijn zoontje toen hij klein was.

    lieve groet irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en schattige foto's van je kleinkinderen en wat leuk dat hij zo verknocht is aan meneer hond!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meneer hond is een schatje! Ik kan me voorstellen dat je kleinzoon wilde hebben. Leuk dat ie even terugkwam om te logeren (!) Mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh die is leuk hoor! Mooi werk!

    Ik krijg ook plots zin om beertjes te maken. Ik heb zopas een paar van mijn eigen ontwerpen op mijn blog gepost.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je creaties zo in de smaak vallen bij je kleinkinderen. Kan het me goed voorstellen hoor! Leuke foto's, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk toch. Ik heb het zelf bij de knuffels van mijn kinderen. Dat is een hond en ik noem het altijd een konijn. Maar hij is wel leuk. Kan me voorstellen dat hij hem hebben wilde.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk Thea...wat maakt het uit wat het is als het beestje maar een naampie heeft toch?? en vooral belangrijk dat de kleinkids het leuk vinden...hij zal er best jaren mee optrekken tot Meneer Hond lekker versleten is...ik vind het zo jammer dat ik van de beren die ik voor de jongens gemaakt heb en mijn grote quilts e.d. geen foto's heb...toen had je niet die digicamera's en met de "grote"van mijn man kon ik helemaal niet overweg...leuk hoor je kleinkinderen met Oma's beertjes/hond?!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo...sorry Thea...bij het controleren of de reactie er op staat zie ik dat ik ben vergeten de groetjes te doen...bij deze hoor!!
    2x dan maar
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. aaargh wat vertederend dat hij nou zo voor dit beertje / hondje is gevallen, wat lief! Een mooier compliment kun je je niet wensden he?! Geweldig.

    Trouwens, wat je nodig hebt voor je speculaasplank: rijstemeel. Elke keer voor je het deeg er in duwt zorgen dat je rijstemeel door je molentjes hebt geschud, werkt perfect;-)

    Fijne avond !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk !
    Fijne avond , groetjes uit Assen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hay Thea.
    een hele lieve hondenbeer hoor,een echte knuffel.

    bedankt voor je berichtje,en ik ben woensdagavond uit het ziekenhuis gekomen,heb er 7,dagen ingelegen,eerste dagen aan het infuusen bloed,daarna bijkomenen kijken of mijn h,b genoeg blijkt.
    het is wel balen hoor,

    groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥