vrijdag 4 december 2009

HUP DIEGO GO DIEGO


..........KLEINZOON LARS KREEG OOK NOG EEN DOOS MET DIEGO EROP........OMDAT HET PATROON ZO GROOT WAS.......VIEL HET GEHEEL WEL GROOT UIT.........29 CM........MAAR IK WILDE DIEGO WEL IN Z'N GEHEEL OP DE BOVENZIJDE HEBBEN STAAN...........

.........EN OMDAT ZE MOEILIJK OPEN TE MAKEN WAS DOOR ZULKE KLEINE KINDERHANDJES......MOEST ER EEN OF ANDER GROTER KNOPJE AAN...DAT VONDEN WE BIJ DE GAMMA.........DEURKNOPJES VOOR KINDEREN IN DE VORM VAN EEN ZEBRA.......DIE PASTEN ER PERFECT BIJ........

16 opmerkingen:

  1. Thea, wat ben je toch een lieve Oma. Ik vind ook deze doos weer een schatje. Ik wed dat je een dikke knuffel van je kleinzoon als dankjewel kreeg? Leek knopje bij de Gamma. Ik heb nog even teruggekeken naar je verjaardagsbloemstukken en ik genoot er weer van. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hay Thea,

    Meis wat ben jij een leuke oma,
    zoals jij met je kleinkinderen bezig bent...heerlijk!!

    Zo,n oma wil ik ook worden...

    Fijne pakjesavond meis,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat leuk zeg. Dat viel vast in goede aarde.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje Thea, wat ziet dit er weer leuk uit.

    Prettige sinterklaasavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke doos! Je kleinzoon zal er heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. en,,,was hij er blij mee,vast wel,daar kan je leuke spulletjes indoen.fijn he, oma zijn,ik heb gisteren ook een dolle avond gehad,alleen was ik bang,,,de kids ook, dat ik weer naar het ziekenhuis moest.weet je ,,,ik baal als een stekker,kan niets meer,en ik wil zoveel. ennnnnn,
    nog steeds geen telefoontje uit Duitsland,voor het ziekenhuis.

    greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is erg mooi geworden en wat goed gevonden het zebra knopje!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super leuke creatie zeg.
    ik kom graag bij je kijken en ik lees dus dat je ook oma bent.
    geniet er maar lekker van want ze zijn zo groot.
    mail mij maar even .
    staat onder mijn profiel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke doos en lief dat je dat voor je kleinzoon gemaakt hebt.
    mooi. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waaaauw...wat is deze doos geweldig geworden. Jij doet je naam Crea Thea wel eer aan !!
    Enig mooi fantastisch idee :))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nou meid, die is weer prima gelukt een plaatje is ie, ik wist wel niet wie diego was, maar dat leer ik vast nog wel, ;)) doeii

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heej Thea, enig is het geworden lijkt mij erg leuk om te maken en Lars is er weer blij mee, leuk zo'n oma.

    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, wie schön. Ich bewundere deine schönen Kistchen und Kränze.Du bist wirklich sehr geschickt.
    Herzliche Grüße Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat enig dit zeg
    en je hebt ook overal rekening mee gehouden
    met die zeebraknopjes
    super leuk joh!!
    **
    ja ik ben nog op experimenteervlak ;)

    fijne avond!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zal hij daar blij mee zijn !
    Erg leuk.
    Groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥