woensdag 2 december 2009

TANTE LOE


.........BIJ LEONIE ZAG IK DEZE LEUKE SITE..........De 1ste doet het jaaaa dat wist ik.....

..........IK KAN DE LINK VAN DE SITE WEL PLAATSEN.....MAAR LEONIE GEEFT ER UITGEBREID TEKST EN UITLEG BIJ...........
.........Geen idee wat ik fout doe, maar bij mij bewegen ze allemaal...tot ik ze op de blog zet.....en dan doen ze niks meer........
Niet zo erg...ik zoek een site waar je leuke teksten kunt maken....die ik kan gebruiken als handtekening bijvoorbeeld onder een logje.........

9 opmerkingen:

  1. Hallo Thea wat leuk weer ik ben ook aan de knutsel geweest maar kan alleen de code niet in mijn berichtje plaatsen zou je mij op weg kunnen helpen daarmee.

    groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heej Thea, leuk allemaal super gave maak dingetjes, het is echt een knutsel en versierings maand, ik ben zo goed als klaar met de surprices.

    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hay Thea,

    Wat leuk dat je dit blog door geeft, zodat we allemaal van dit blog kunnen genieten!!

    Ik heb ook alvast een kijkje genomen op de link die je mij hebt opgestuurd....ik denk wel dat het me kan lukken, met een beetje geluk.

    In ieder geval bedankt...

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou, die eerste beweegt toch echt hoor. ;)doeiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  5. IK zie de eerste ook bewegen en bedankt voor de leuke link!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor je reactie .

    groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk ! En stilstaand zien ze er ook leuk uit ;-)
    ( 'k Snap dat dat niet de bedoeling is ;-)
    Fijn weekeinde vanuit Assen.
    (viltkriebels)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhhh Thea,
    das ist ja niedlich!

    Ich habe die Seite schon angeklickt,aber leider weiß ich dann nicht weiter um auch einen schönen Schriftzug zu bekommen...


    Bei uns in Deutschland werden ganz bestimmt zu 95 % die Weihnachtsbäume kurz vor dem 24 Dezember zu Hause geschmückt.
    Bei mir sogar erst am 24.12
    Eher niemals ;o)
    Ich kenne es aus den Niederlanden,da haben die Verwandten alle zu Sinterklaas den Baum fertig geschmückt war er sogar vom "Dachboden" hervorgeholt.
    Es gab dort nie einen echten Baum..

    Das Erstaunen bei den niederländischen Verwandten war damals groß als der Baum "so spät" geschmückt wurde und auch noch echt war. ;o)
    Das ist aber über 20 Jahre her ;o)

    Was mir gerade einfällt...ist die große Krippe noch in Tegelen zu sehen?
    Sie ist direkt an der Grenze zu Kaltenkirchen in einem Kloster.
    Das ist lange lange her das ich dort war..

    Nun aber höre ich auf wie ein Wasserfall zu erzählen ;o)

    Wens je een heel mooi weekend met Sinterklaas.
    Liefs
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Thea, beetje laat maar gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je een leuk weekend gehad?
    Ook veel regen bij jullie? Die film ken ik niet. Was die niet op TV dit weekend?Willem was een andere film aan het opnemen dus kon ik hem niet zien. Heb jij m gezien en is ie goed? groetjes en fijne week. Hélène. ps; de kippen heten Piaf en Anabel. De derde komt later het is moeilijk om ze te krijgen.Ze zijn zoooo ontzettend leuk en tam. Ik geniet heel erg van ze.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥