woensdag 9 december 2009

EEN STELLETJE.......


........IK HEB EEN BEETJE ZITTEN SPELEN MET HET FOTOBEWERKINGSPROGRAMMA........LEUKE DINGEN KUN JE OP DEZE MANIER MAKEN..............

..........DE HORTENSIA'S ZIJN INTUSSEN HELEMAAL VIES EN NAT EN OOK AL BRUIN VAN AL DIE REGEN VAN DE LAATSTE TIJD........GELUKKIG HAD IK ER WAT GEKNIPT EN IN EEN EMMER WATER GEZET.........

...........IK HEB ER NOG EEN KRANS VAN KUNNEN MAKEN....HIJ IS INTUSSEN AL HELEMAAL DROOG GEWORDEN.......DAT GAAT SNEL NU......BINNEN IS HET WARM EN DROOG.....DUS DAAR LIGT DAT AAN.....IK HEB HEM AAN DE MUUR GEHANGEN.......

...........EEN DUNNE IJZEREN RING HEB IK GEBRUIKT OM DEZE DUO KRANSEN TE BINDEN........DAARNA HEB IK ZE OP DE POTTEN GELEGD...EEN LEUK STELLETJE IS HET GEWORDEN......ALLEEN MISTE IK TOEN NOG IETS.......IK HEB ENKELE MOSBOLLEN GEMAAKT EN DIE DAAR WEER BOVENOP GELEGD........WETEN JULLIE HOE JE MOSBOLLEN MAAKT........ANDERS KAN IK DAT DE VOLGENDE KEER WEL EVEN LATEN ZIEN........

.......ZO STAAN ZE NU IN DE VENSTERBANK BIJ ONS.......MET NOG WAT LEUKE DINGEN ERBIJ......MAAR VOOR EEN FOTO WEL EEN ERG DONKER HOEKJE.......

17 opmerkingen:

  1. Erg mooi Thea. Leuk ook die mosbollen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Thea, sehr schön bei mit sind die Hortensien alle schon braun.
    Liebe Grüße Adelheid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waar haal je al die mooie ideeen vandaan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het ziet er erg mooi uit thea
    mooi gedaan ook met die foto bewerking :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie combinatie met de mosbollen. En wat een leuke effecten!
    Fijne week gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoor graag van je hoe je mosbollen maakt. Ben benieuwd. Het ziet er allemaal weer geweldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja die mosbollen maken het speciaal, we zijn allemaal nieuwsgierig naar je geheim ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat laten hortensias zich toch goed voor deko arrangeren.
    Dat heb je weer heel mooi gemaakt

    Groet, Julianna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kransen heb je weer gemaakt, een goed idee om de hortensia's af te knippen en in een emmer water te bewaren!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hay Thea,

    Wat een mooie creaties heb je weer gemaakt..dat hart is beeldschoon.
    En dan die mosbollen met een hortensakrans..
    Meis wat een leuk idee.

    Fijne dag..
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er allemaal mooi uit.
    Leuk te zien hoe je aan het foto bewerken geweest bent. Wat kun je toch veel met hortensia's doen.
    groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heej Thea,

    Mooi geworden, prachtig ingedroogd en die mosbollen maakt het helemaal af.
    wat heb je voor ondergrond gebruikt voor de bollen?

    groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt mooie foto's gemaakt! en wat een prachtige bloemstukken! dat is nou iets wat ik niet echt in de vingers heb....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi thea
    ja zálig die knoflook garnalen he
    ik heb ze dan ook zo op als er een bakje voor mijn neus staat dus tja van meeëten is
    denk ik weinig sprake hihi ;)maar met een extra éxtra portie ben je vanharte welkom hoor :)
    ps leuk deze muisaanwijzer ik heb de link vanmorgen ook al bij iemand anders ondekt

    geniet van je weekend ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hee truus, jajaja, je bent nu eenmaal de queen van het bloemtjes opbinden, mooiiiiiiiiiiiiiii, sech, jur kerstman zorgt wel voor wat oponthoud, ik kwam er eerst ff niet door, maar hijs leuk. de cursor hé, dat bedoel ik. hahahaha, fijn weekend, grusse von mir

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥