woensdag 4 november 2009

VINTAGE CARDBOARD BOX


..........FOTO'S UIT DE OUDE DOOS STAAN OP DE STOF WAAR IK DEZE CARDBOX VAN MAAKTE.......EVENALS DE TEKSTEN ZIJN ZE HELEMAAL HET HOLLYWOOD VAN DE OUDE STEMPEL........

............IK BEN ER NIET ECHT EEN LIEFHEBBER VAN.......DE STERREN UIT DIE TIJD VIND IK ZELFS HELEMAAL NIET LEUK.....NOOIT FAN GEWEEST OOK............

........MAAR DE STOF HAD IK NOG LIGGEN EN IK VOND HEM WEL HEEL GESCHIKT OM ER EEN DOOS MEE TE BEKLEDEN......

............ZWART WIT VIND IK WEL LEUK.......FLUWEELBAND ER OM HEEN DAAR WEER EEN GESPJE DOOR HEEN MET GLITTERSTEENTJES......IN HARTJES VORM........

.......EEN AFBEELDING HEB IK UIT DE STOF GEKNIPT EN ER BOVENOP GEPLAKT.....DE RANDEN HEB IK AFGEWERKT MET EEN STERRETJESBANDJE.......IN VERBAND MET HET RAFELEN.......
...........OOK DE BLOEMEN AAN DE BINNENZIJDE KNIPTE IK UIT DE ZELFDE STOF.......EERST MET VLIESELINE VERSTEVIGD EN TOEN UITGEKNIPT EN ER OPGEPLAKT.......

..........HET GEHEEL WAT VERSIERD MET KLEINE BLOEMETJES VAN BAND DIE IK EEN TIJDJE GELEDEN ERGENS KOCHT.............DE ZWARTE KANTEN BLOEMETJES BOVENOP HEB IK WEL WEER ZELF GEMAAKT.......GEWOON EEN STUKJE NYLONKANT......DAAR MAAK JE DE MOOISTE BLOEMEN MEE........


.........HOLLYWOOD FILMSTARS UIT VERVLOGEN TIJDEN......HEEL LEUK OM TE MAKEN........

...........JE ZIET HET ONDER JE HANDEN GROEIEN......IK HEB ER DAN OOK MET PLEZIER AAN GEWERKT...........HET ZIGZAGBANDJE IN ZWART VERZACHT HET GEHEEL EEN BEETJE.......
IK BEN INTUSSEN EEN BEETJE VERSLAAFD AAN HET DOZEN MAKEN.......DE VOLGENDE IS AL WEER HALF AF........HIHIHI.........MOET KUNNEN....TOCH.........

17 opmerkingen:

  1. Wat een ongeloofelijk leuk idee. Jouw site is echt een inspiratie bron voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Thea,
    Wat een beauty!!!!! Heel erg mooi en zo prachtig afgewerkt. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit verslavend is!!! Ik heb ergens nog een boekje liggen over doosjes maken. Dat ga ik gelijk even opzoeken............ nee..... toch maar niet. Ik heb nog zoveel andere dingen te doen. Dat moet echt eerst.
    Maar daarna misschien......
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhhh Thea, wat een heel mooi kaart box *wow*

    Ich bin begeistert von deiner wunderschönen Karten Box,liebe Thea.
    Sehr elegant und fein schaut sie aus..

    Dat is een mooi werk..van je

    Herzlichen Dank für die lieben Worte.
    Mir geht es ganz gut,liebe Thea.
    Die Flecken sind nicht mehr soooo "bunt"
    Medikamente nehme ich auch viel weniger.
    Die Schmerzen sind auszuhalten..
    Das wird schon wieder werden. ;o)

    Die Bügelwäsche wurde heute Mittag erlöst und nun liegt schon im Schrank.
    Doch leider geht schon wieder eine Waschmaschine..
    Ich sollte mir auch schnellstens einen Dachboden zulegen *schmunzel*

    Bei uns hat es heute geschneit, dabei müßte ich so dringend noch einmal in den Garten, hoffentlich wird das Wetter wieder milder..
    Hoffe das ihr es bei euch nicht so kalt hattet..

    Wünsche dir einen schönen Abend..
    Herzliche Grüße
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen
  4. meid, ik sta paf, wat kun jij niet? ik ben er ook mee bezig, maar dan stempel ik de stof, jouw stof ziet uit alsof het een kant en klare stof is? prachtiggggggggggggggggg, ik kan er niks anders van zeggen, heeeel erg mooi, liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig geworden en wat een leuk idee, lijkt me heerlijk om te doen.
    ik kan mij voorstellen dat je er aan verslaafd raakt, noem je dit nou ook scrappen??
    En wat leuk dat jij meerder blogs hebt, dat heb ik zojuist ontdekt dus kan ik je leuke ideetjes overal in de gaten houden;-))

    groetjes en een fijne avond
    ps je vroeg me of ik een winkeltje had. nou nee dat zou niet goed gaan denk ik ik zou alles zelf houden:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige vintage kaartendoos heb je gemaakt, hij is erg mooi geworden, al die bandjes en hartjes gespje!
    Erg leuk!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi thea,

    wat is die mooooooi geworden!!!!hel erg leuk.

    ja ik was de stoffen ook vantefore.
    dat heb ik afgelopen weekend gedaan.
    dat was ook wer super feel werk.ik heb niet alle stoffen op mijn seit laten zien.ik heb noog 5 meter grijs linnen gekocht een with.
    maar ja nu is alles gewassen een gestreken.

    liefs conny

    ach ja,je frag.
    mijn man moest glijk lachen toen ik je frag hart oplas.da je gelijk hebt.de huizen in nederland sein niet soooo royaal dan in duitsland.wij hebben boven noch een ongebuikte kamer,da set ich nu al die mooien dinge neer.

    sorry voor het nederlands ik hop je komt eruit????

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi gemaakt ; deftige doos hoor !
    Fijne dag , Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hay Thea,

    wat een schattige mooie doos..en wat maak je ook andere mooie spulletjes..lekker nostalgisch.

    Groetjes,
    Marijke van Ooijen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thea wat ziet dit er mooi uit. Alles zo mooi passend bij elkaar.
    Het ziet er zelfs een beetje chique uit.
    Ik ben benieuwd naar de volgende creatie.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij maakt wel heel mooie dingen, ik kom graag nog eens een keer kijken bij je.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. in een woord...............
    PRACHTIG!!!!!!!!

    kan je trots op zijn thea!!!!!



    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hello Thea,
    i've just come across your blog thru a link in someother blog and I'm so glad i have discovered you.
    You have an adorable blog and very fine crafts too. Great pics.
    I saw a beautiful rose... oh my, roses are my favorite!
    come and visit my blog at http://ritashabbychicrose.blogspot.com/. I'll be happy to meet you there.
    with warm wishes
    rita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig is het Thea...ik heb er nog nooit een met stof bekleed...altijd met scrappapier of zelf doosjes gevouwen en afgewerkt..( staan op mijn andere blog) maar deze is schitterend geworden met al die mooie details...stof is best moeilijk omdat het gaat schuiven of niet?!...maar niet met de goede lijm misschien...moet het ook maar eens proberen...weer inspiratie van je gekregen..nu alleen nog die acht armen en een zee van tijd!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Thea wat een prachtig doosje.
    erg mooi, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥