zondag 29 november 2009

VERJAARDAGSBLOEMETJE


.........OMDAT WE MORGEN WAT TE VIEREN HEBBEN.....HEB IK NATUURLIJK EEN EXTRA MOOI BLOEMSTUK VOOR OP TAFEL GEMAAKT......

........IK ZAG DEZE HEEL APARTE KLEUR ROSE ROZEN BIJ DE BLOEMIST......IK NAM ER MAAR METEEN 2 BOSSEN VAN......EIGENLIJK OM TE DROGEN......MAAR HELAAS IK HEB ZE ALLEMAAL VERWERKT........ER WORD NIKS GEDROOGD DUS.........

......GEEFT NIET....VAN ZULKE BLOEMSTUKKEN KAN IK OOK HEEL LANG GENIETEN...EN MISSCHIEN HEBBEN ZE ER VAN DE WEEK OOK WEL WEER STAAN.....


........DAN KAN IK ALTIJD NOG EEN BOSJE KOPEN OM TE DROGEN........

19 opmerkingen:

  1. Hay Thea,

    Meis wat heb jij toch een groene vingers..
    Wat een kunstwerkje heb je hiervan gemaakt, en dan die kleuren..wauw!!

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heej Thea,

    Heel mooi en dat jij dat zelf zo kan maken, groene vingers:-)
    De rozen zijn echt heel mooi bijzondere kleur.
    je pennenbakje van je vorige post WAUW!!! wat gaaf jij ben t echt heel creatief en je werkt heel precies heb ik al gezien.

    Groetjes Irma en voor morgen een hele fijne verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad een prachtige kleur, en je hebt er een schitterend bloemstuk van gemaakt!
    Fijne dag morgen!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. werkelijk heeeeeeeeeeeeeeel mooi maar wie is er jarig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Da hast Du wieder was schönes gezaubert!!!!!
    Ich wünsche noch einen schönen
    Advent
    Liebe Grüsse pummel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Thea,
    Wat een prachtig bloemstuk!
    En leuke kaarsjes heb je!!!! :0)
    Ik wens je een hele fijne verjaardag morgen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele aparte kleur rozen heb je verwerkt in dit mooie stukje. Fijne verjaardag morgem

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thea wat een mooi bloemstuk is dat,jij heb geen groene vingers, maar gouden vingers.je maakt de mooiste stukken.groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Liebe Thea,
    ein sehr schöner Blumengruß,schmückt er deinen Geburtstagstisch....ich wünsche dir zum Geburtstag alles Liebe und Gute;)
    Adelheid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thea wat is dat mooi geworden! Helemaal niet erg dat je ze niet gedroogd hebt. Zo kun je er ook heerlijk van genieten. Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo'n boeket maakt het feest wel compleet zeg. Wat mooi!!!!!
    Prettige dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De kleur rozen is prachtig, ik heb ze hier nog nooit gezien.
    Fijne dag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Thea,
    heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een mooi bloemstukje heb je gemaakt, prachtige rozen ook.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je toch een prachtig stuk gemaakt. In de bloemenwinkel kan je het niet mooier kopen.

    Groetjes en een gezellige week, Julianna

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Thea, wat een mooi bloemstuk zeg. Mijn vader zat in de bloemen en mijn ex en mijn broer ook. Op de bloemenveiling in Aalsmeer en als ik daar langsga zie ik ook de prachtigste dingen. Ik pak dan van alles mee. De vaste grap tussen mijn broer en ik; hij zegt hoeveel ik moet betalen en ik zeg dat hij dat moet verrekenen met het oppasgeld wat ik nog van hem krijgt. Ik heb zo vaak op zijn kinderen gepast, met alle liefde trouwens hoor. Ik mis het juist dat ze nu zo groot zijn. Maar goed iedere keer dezelfde grap. Wordt eens tijd dat ik daar weer ga graaien. was het bij jullie ook zo nat in het weekend? Bij ons heel erg.
    We zijn dus niet naar Limburg geweest want ik heb mijn kippen ergens anders gehaald. Niet helemaal de keur die ik in mijn hoofd had maar wat zijn ze leuk.
    Ik wens je een fijne week toe.
    Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou je verklapt niet wat je te vieren hebt Thea en dat hoeft natuurlijk ook niet...misschien is het wel helemaal je verjaardag niet...in iedergeval is dit bloemstuk een platje....en wat zal het heerlijk ruiken in je kamer...het is prachtig hoor!!en je kleine bakvormpjes theelichtjes zijn geinig zeg!!in iedergeval nog een fijne avond...vandaag zal het al leuk geweest zijn!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thea, zal ik je eens wat vertellen? Niet jaloers worden hoor. Psst, kom eens een beetje dichterbij het scherm dan zal ik het in je oor fluisteren.... Ik woon vlakbij een kweker die deze rozen teelt. Ze zijn mooi hè? En al helemaal als je ze droogt. In jouw bloemstuk komen ze ook prachtig uit. Heel veel plezier bij het vieren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alsnog gefeliciteert met je verjaardag!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥