dinsdag 24 november 2009

SINTERKLAAS KAPOENTJE.........


........GOOI WAT IN M'N SCHOENTJE...GOOI WAT IN M'N LAARSJE.....DANK U SINTERKLAASJE......

..........IK ZAG ER AL VERSCHILLEND VOORBIJ KOMEN.......BIJ CORINA EN BIJ LAURA......EINDELIJK IS DIE VAN ONS OOK KLAAR.......alles lag al klaar vanaf de vorige week...maar als je ziek word.....gebeurd er even niks.....en daarna ging ons kleinkind even voor...een kwestie van prioriteiten stellen......maar we kunnen weer......ENNE........GEEN VERBRANDE VINGERS HOOR.........(de andere dames klaagden namelijk over verbrande vingers)......

20 opmerkingen:

  1. hoi crea thea ;)
    wat is die van jou mooi geworden zeg
    ja ik zag er ook al een aantal voorbij komen
    en ben zelf ook aan de slag gegaan
    het is wel even een werkje vooral als je lijmpistool niet optimaal mee werkt haha
    maar ik heb er dan ook een
    vond het zo'n leuk idee

    liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh die is leuk zeg!! Wat een mooie krans voor Sinterklaas. Leuk gedaan met die figuurtjes erop. En nu wachten wat de sint zal gebracht hebben ;)

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om zo een krans te maken.

    Grietjes, Julianna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Thea ik had hem nog nergens gezien hoor, enig,
    Met verbrande vingers bedoel je zeker van het lijmpistool WAHHHHHH dat kan zo zeer doen. groetjes en eehele fijne avond Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goeie, alleen kun je 'm niet opeten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er gezellig uit. Nee ik had ze nog niet gezien.
    Groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wunderschön, diesen brauch kennen wir hier gar nicht. bei euch wird der nikolaus glaube ich sowieso mehr gefeiert als in deutschland.
    aber ich finde deinen kranz leuk.
    sind das pfefferkuchen?
    liebe grüße
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij bent natuurlijk een natuurtalent als het op kransen aan komt, ik morste lijm op mijn vingers en dan heb je een blaar want wat is die lijm warm....
    Au!
    Hij is prachtig geworden!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor Thea!! en wat een "werk"nou ja het resultaat maakt veel goed want hij ziet er prachtig uit...en er zal best nog genoeg snoep over zijn om zo op te smikkelen...mooi gedaan!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja, spekulatius kenne ich, aber bei uns sind die ganz flach :) und gibt es nicht in kleinen plättchen.
    muss ich doch mal in venlo schauen gehen...da bekomme ich sie sicherlich auch zu kaufen.
    danke für deine aufklärung
    lg
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dwaalde ik af naar het blog van Laura maar ben terug om je een compliment te maken over je Sint krans !
    Groet uit Assen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi thea,

    wat leuk.ik will ook zo een kranz maaken.maar ik wet niet ob ik dat noog vormekaar grijg.

    groetjes conny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Om te smullen Thea!! Het Pietje wat jij erop hebt had ik ook gekocht, maar de kat vond hem ook heel leuk. Dus Pietje ligt overal door het huis meegenomen door de kat hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Tea,
    wat is jou krans mooi geworden.
    Ik heb die van de andere dames ook bekeken leuk dat je deze creatie er van gemaakt hebt, groetjes esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Om op te vreten Thea! Hij ziet er heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een prachtige krans die er super lekker uitziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hartstikke leuk geworden. Ben je weer beter gemaakt door dokter Lars?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Thea, deze is leuk geworden. Er zullen door deze krans nog weer velen geïnspireerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Thea,
    Die is leuk! Is hij nog eetbaar ;-)
    We zijn maandag naar Roermond geweest. We gaan er voor Marvelis, mijn vriend koopt er z'n hemden, we eten wat bij "La Place" en kijken wat rond. Ik heb er nog nooit iets gekocht. Ik kan er niets leuks vinden. Roermond is inderdaad erg leuk. Ik moet m'n vriend eens overhalen om de volgende keer de stad in te lopen.
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥