donderdag 26 november 2009

PENNENBAKJE


..........VAN DE RESTJES KARTON HEEFT MIJN MAN GISTEREN VOOR MIJ EEN PENNENBAKJE GESNEDEN.......IK BEN ER METEEN AAN BEGONNEN........

.......WEER MET STOF BEKLEED.......EEN KANTJE EROM HEEN......EN WAT LEUKS TOEGEVOEGD......EEN TUSSENSCHOTJE MOET DE SPULLEN OP Z'N PLAATS HOUDEN.....

.......ZO STAAT HET NU OP ONS BUREAUTJE HIER IN DE KAMER......LANGS DE TELEFOON......PAPIER OM WAT TE NOTEREN ZIT IN HET ANDERE VAKJE.......hier stond altijd nog zo'n ouderwets bakje......je kent dat wel met zo'n veelkleurige blaadjes erin........VRESELIJK......DIT STAAT TOCH VEEEEEEL LEUKER..........VIND JE NIET........

24 opmerkingen:

  1. wat een samen werking!
    haha ;)
    het ziet er erg mooi uit
    idd beter dan die gekleurde blaadjes

    fijne avond ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, ich werde immer besser! das heisst Stiftedose ( bakje heisst es hier auch auf platt)
    deine sieht klasse aus.
    und in einer meiner lieblingsfarben.
    lg
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan Thea, ik ben denk dat ik ook eens zoiets ga maken, het is bij mij best een rommeltje met pennen en papiertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi thea,

    kan jij mij helpen?ik ben al sooo lang ob zoek maar en spezielle achtergrondstempel.
    weet jij een seit war ich daar kan kijken?
    ik was al op maarkplaats.

    groetjes conny

    hoe bij britta van piratenbraut.
    zij heeft en hartje mit kerstmal gemakt en een text erachter dat is soooo mooi.maar ik kan het niet finden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Thea,
    Wat een leuk bakje en ja, inderdaad veel beter dan zo een lelijk (vaak plastic) bakje.
    Fijne avond,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Thea,
    was für ein nettes Kistchen sehr schön, gefällt mir sehr gut.
    GLG Adelheid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh wat schattig Thea. Handig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was weer genieten op je blog. De hortensiabol heeft mijn hart gestolen. Dank je voor de tip van het drogen van fruit dat ga ik eens proberen. Oh ja een bonbon was ook lekker geweest. Het kan nog tot 1 januari.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thea, wat ben jij toch een handige dame. Je hebt gelijk, dit bakje staat enig. Pluim ook voor je man.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een te gek pennenbakje...echt leuk in die mooie bruine tint.

    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi thea,
    jamer ik heb van jouw geen mailadres.anderst hat ik via dese kunen schijfen.
    also de blog is www.piratenbraut.blogspot.com
    dann ga je naar de 15 novenber en het is het 5 en 6 beeld.
    so einen stempel suche ich mit text.
    kannst du mir helfen?


    liebe gruesse conny

    vieleicht hast du lust mir dene mailadresse zu senden???

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk en het staat erg sjiek vind ik!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je moet maar weer op het idee komen en die heb jij meer als genoeg :)
    Heel leuk

    Groetjes, Julianna

    BeantwoordenVerwijderen
  14. was druk hiero ;)) heel mooi meid, je gaat mij dra nog met 7mijlslaarzen voorbij :))) liefs van mie,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedenmiddag Thea,

    Wat een beauty heb je weer gemaakt.
    Staat natuurlijk heel trendy naast je telefoon.Een echte aanwinst.

    Daaaaag en groetjes van
    A N N E M I E K E

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thea,da hast du ein schönes "Kleidchen" für die Stiftedose gemacht! Das ist eine schöne Idee,die merke ich mir!
    Und nun zu deiner Frage auf meinem Blog:Ja,es ist ein Adventskalender! Jeden Tag gibt es etwas zum lesen und ein Stück Schokolade! ;-))
    Lieben Gruß,Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja tuurlijk staat dat leuker Thea...mooi gedaan zo!! en die kleuren en het kantje geven het zelfs een beetje chique uitstraling vind ik...heel leuk gedaan!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Thea, wat een stijlvolle pennenbak, erg mooi!

    Fijn weekend :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie sjieke pennendoos is het geworden.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohhhhh dat is heel mooi gemaakt,Thea!
    Prachtig...

    Fijne avond
    Liefs
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik hoop dat je het niet erg vind maar....ik heb er ook eentje gemaakt.Ik was al een tijdje aan het piekeren en toen kwam ik jouw pennenbakje tegen.Gelijk mijn man aan het werk gezet om een kartonnen doosje (waar kattenvoer in had gezeten) op maat te snijden en ik ben verder gegaan met een stofje en een kantje.Dat viel tegen en het resultaat is ook niet zo mooi als die van jou,maar ik ben er tevreden mee,amateurtje dat ik ben.
    Gr.
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh oh oh...als ik er nou eens achterkwam hoe alles werkt op de blogs.
    Dan nog maar even hier...
    Bedankt voor je lieve berichtje.
    De inspiratie doe ik inderdaad veel op van jouw blog.En als er een beschrijving bijstaat, probeer ik het op mijn eigen wijze (na) te maken.
    Ik blog nog maar een paar dagen,maar het plaatsen van foto's en een beschrijving plus link lukt me...yihaaaaa...
    Ik geniet ervan dat ik een nieuwe hobby heb gevonden en verbaas me eindeloos dat er zoveel mensen zijn die zulke mooie dingen kunnen maken.
    Nogmaals, bedankt.
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥