zondag 8 november 2009

NIET DRUK..............


........NEE HOOR.......IK DOE GEWOON VEEL.........IK KAN NIET STILZITTEN........EN DAN KAN IK BETER CREATIEF BEZIG ZIJN......TOCH???......IDEEËN GENOEG.....EN TIJD.....JA EIGENLIJK OOK.....ALS JE IETS GRAAG WILT.....MAAK JE ER TIJD VOOR........AL ZOU IK ER NOG BEST WAT MEER VAN KUNNEN GEBRUIKEN......WIE WEET ER EEN WINKELTJE WAAR JE TIJD KUNT KOPEN.......EN EEN PAAR EXTRA HANDEN ZOU NATUURLIJK OOK NIET GEK ZIJN..........

...........IK KAN ME NU AL NIET MEER VOORSTELLEN DAT IK OOIT TIJD HAD VOOR EEN VOLLEDIGE BAAN.......EN HET IS NOG GEEN TWEE JAAR GELEDEN......IK BESEF GOED DAT IK EEN BOFFERD BEN EN GENIET ER OOK MET VOLLE TEUGEN VAN......ZALIG DIE VUT.....MAAR GOED WE DWALEN AF..........

.......DIT ZIJN ENKELE CREATIES DIE IK DE LAATSTE WEKEN GEMAAKT HEB.......IK KAN NIET ALLES PLAATSEN DAT WORD VEEL TE VEEL......VERSCHILLENDE STUKKEN HEB IK VOOR ANDEREN GEMAAKT........

.........ZOALS DEZE KRANS MET VEEL GEEL EN ROOD........GEMAAKT VOOR DOCHTER WENDY........

..........DE MOSKRANS MET HALVE KWEEAPPELTJES HEB IK NOG EEN KEER OPNIEUW GEMAAKT.....DIE BLIJVEN LEUK OM TE DOEN EN ZE DROGEN ZO MOOI IN.....DIT KEER OOK MET PEPERS ERIN......WE VINDEN ZE VEEL TE HEET OM TE ETEN....MAAR HET IS EEN LEUK KLEURTJE OM TE GEBRUIKEN IN BLOEMSTUKKEN OF KRANSEN.......

.......OOK MAAKTE IK NOG EEN KEER EEN KRANS VAN EEN KLEERHANGER.......EN...EN.....EN.........VOLGENDE KEER MEER......

15 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Thea,

    Wat een prachtige kransen...met die mooie kleurtjes.
    Daar wordt ik helemaal blij van als ik daar naar kijk..

    Fijne dag..hier schijnt zelfs het zonnetje al een beetje.

    Groetjes,
    Marijke van Ooijen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kransen heb je weer allemaal gemaakt, heerlijk om naatr te mogen kijken met een kopje thee!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakt mooie dingen, maar de hortensiakrans is mijn favoriet. Ik ben gek van Hortensia's

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dag Thea,

    Wat een gezelligs heb je weer gmaakt.Leuk om naar te kijken.Hier schijnt de zon, en ik ga de tuin in. Proberen gras te maaien en natuurlijk blad ruimen.

    Groetjes en nog een fijnne maandag, ANNEMIEKE

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beeldschone kransen Thea. Mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die kränze sehen sehr schön aus
    Wau... super!!!!!.Ist das dein Beruf???
    Liebe Grüsse pummel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig weer. Je kunt zo een winkeltje openen. En net wat je zegt, als je iets leuks vindt, dan maak je er tijd voor. Ik sta 's morgens om kwart over zes al te strijken, zodat ik op een dag voldoende tijd overhoudt voor mijn hobbies .......... Een ander verklaart me voor gek, maar ik doe het al jaren zo en mijn dagen worden zo goed benut (lol).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ja, mooie dingen weer Thea en dat is een waar woord, dat je niet kunt herrinneren dat je tijd had om te werken. Dit komt mij heel bekend voor.
    Nee, dat verhaal van je zus, ken ik niet. Zo te lezen is het heel naar

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Thea, prachtige kransen. Ik zou moeilijk kunnen kiezen uit al dit moois.
    Fijn dat je zo creatief bezig bent.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kransen... heel heel mooi,Thea
    Liefs
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wunderschöne Kränze sind das liebe Thea, besonders der Hortensienkranz in Herzform hat es mir angetan :o)) Eine schöne Woche und GLG Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig hart is dit. Heel mooi ..... Liefs Leni ps mijn collage is op de schop gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Thea wat een prachtige kransen vooral het hart is erg mooi. Groeten Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je kransen prachtig, heel mooi!!
    En dat verhaal over tijd is heel herkenbaar, ik zou ook best wat meer uren in een dag willen hebben ;-)

    Groetjes, Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi , mooier ... en de onderste vind ik het mooist ;-)
    Fijne dag , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥