donderdag 19 november 2009

EVEN GENIETEN


..........VAN EEN BLOEMETJE........ZOVEEL MENSEN ZIJN ZIEK OP DIT MOMENT.......EN HEBBEN EEN BLOEMETJE ZOALS DEZE NOVEMBER DECORATIE HEEL ERG HARD NODIG........

..........DE HORTENSIA BLOEMEN HEBBEN BIJNA HELEMAAL HUN KLEUR VERLOREN........ZO ZACHT VAN KLEUR.......BIJNA ONGRIJPBAAR.....

...........HET IS EEN KRANS DIE IK VORIG JAAR HERFST MAAKTE.......HIJ STOND OP ONZE SLAAPKAMER........TOEN IK HEM WILDE OPRUIMEN VOND IK HET TOCH WEL ZONDE...........

..........IK HEB HEM VOOR WAT MOOIE FOTO'S GEBRUIKT.......DAAR GA IK KAARTEN VAN MAKEN........EN NU HANGT HIJ IN DE KAMER........IK KON ER GEEN AFSTAND VAN DOEN........

13 opmerkingen:

  1. Lieve Thea,

    Ik kan heel goed begrijpen, dat je die krans niet weg kan doen.En ook als hij een beetje kleur heeft verloren,ziet hij er toch nog prachtig uit.

    Bedankt voor de navraag, mij gaat het wel goed.

    Een prettige week nog, Julianna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Thea,

    Mooie collage gemaakt hoor.
    Leuk dat je er kaarten van gaat maken.Dat worden dan echte selfmade kaarten.

    Daaaaag en nog een fijne dag,
    Groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige collage heb je gemaakt en de kleuren van de krasn zijn inderdaad erg mooi!
    Ik snap dat je hem niet weg kan doen!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea,

    Die krans is echt schitterend !
    Hele mooie zachte kleur.
    Al mijn hortensiakransen zijn rood/roze van kleur, maar deze vind ik VEEL mooier (ik ben nou eenmaal een "blauw" mens..hihi).
    Laat je ons ook nog even het eindresultaat van je kaarten zien ? Ben reuze benieuwd !
    Oh en mijn blog is gedeeltelijk weer "hersteld"... nu nog een paar berichten toevoegen ;-))

    Groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie collages Thea. Ja die afgezwakte kleuren van hortensia;s vind ik ook zo mooi. IK droog ze ook altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het geheim van deze blauwe hortensia`s. Al mijn hortensia`s zijn blauw tijdens de bloei, maar worden rood als ze indrogen. Ook mooi hoor. Maar dat verstilde blauw vind ik toch wel toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Thea,
    inderdaad een prachtige kleur blauw! Mijn hortensias zijn ook roze geworden in het naseizoen. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat van je kaarten.
    Fijn weekend zovast, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heej Thea,

    Weg is weg zeg ik altijd en dat is jammer dus zolang je er nog plezier van hebt moet je er van genieten en ze zij zo mooi ingedroogd.
    Wat lief dat je aan de mensen denkt die zich niet goed voelen, wie goed is voor de dieren is ook goed voor de mensen zei mijn oom altijd.
    Ik ben bestuurslid in mijn regio van groei en bloei en we hebben sinds kort ook een website en daar zag ik jouw link van je prachtige tuin op staan zo leuk om jouw daar tegen te komen.

    groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja de website van groei&bloei, leuk hoor dat je dat doet, ik vind het heel leuk om samen met de andere bestuursleden leuke dingen te organiseren voor onze afdeling van groei&bloei het leden aantal loopt wel terug maar we blijven ons in zetten voordat iedereen zijn tuin heeft bestraat want dat zou zo jammer zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige collage,
    mooi die zachte kleuren.
    ik ben al benieuwd naar de kaarten die je ervan gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel herkenbaar. Succes met de kaarten, ben heel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Thea
    oh - those photos are just beautiful. I love the color combination.
    Thank you so much for visiting over a my place :D
    have a beautiful day.
    ~ Tina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥