zondag 1 november 2009

EEN APPELTJE VOOR DE DORST


........EEN MALUS APPELTJE WELTEVERSTAAN.........ALHOEWEL.....OF ZE NU ECHT EETBAAR ZIJN........IK VRAAG HET ME AF.....HET ETIKET AAN DE BOOM VERMELD NIET EETBAAR......MAAR TOEN IK ER IN DE VORIGE HERFST OVER SCHREEF......VERTELDE MARLÈNA DAT ZE REGELMATIG EEN APPELTJE PLUKTE ALS ZE LANGS HET BOOMPJE LIEP.....EN HET DAN LEKKER OPPEUZELDE.......EN ZOVER IK WEET IS ZE NOG STEEDS GEZOND........

.......IK MAAKTE 3 KRANSJES.....2 KLEINTJES DIE AAN HET REKJE HANGEN ONDER DE CARPORT EN EENTJE DIE IETSJES GROTER IS...DAAR MOET NOG EEN PLAATSJE VOOR VINDEN.....HET HANGT NU BUITEN AAN DE MUUR ONDER HET AFDAK.......

..........ALS DE APPELTJES VERS VERWERKT WORDEN BLIJVEN ZE BEST LANG MOOI..............EN KUN JE ER LANG VAN GENIETEN.........

17 opmerkingen:

  1. Oh, wie schön.
    Herzliche Grüße Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn weer prachtig geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan weer Thea.. je hoekje wordt steeds gezelliger!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien eruit om in te bijten, echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig en een leuk idee Thea.
    Groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach Thea, wat staat dat lief. Ik zie vooral de groene halsbandparkieten van deze mooie appeltjes snoepen, ze hebben met een groep zo een boom kaal gegeten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi thea,

    ja het was erg leuk met se tweeen.
    ik ben nu alles an het wasen.
    de mooi goene stoff,die jij so leuk find.ga ma naar de kwantum,da haben wij hem gekocht.

    groetjes conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedenmorgen THEA,

    Wat een leuk gezellig hoekje.
    Het á la Crea Thea plaatje.

    Fjne maandag nog, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee, je appelkransjes, ze staan erg gezellig zo bij dfe voordeur!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk weer die appelkransjes. Helaas had ik de taart gemist. Die ziet er overheerlijk uit. Is vast geen kruimel meer van over.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk he die appeltjes,je kan er heel veel mee,doen,,,,behalve opeten,,denk ik.Maar ja de vogels eten ze ook,duuuuuuuuuuus,wie weet.groetjes
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat leuk gemaakt thea en wat staat het gezellig zo!!!
    echt een knus hoekje zo thea!

    lieve groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook dit jaar weer erg mooi geworden !
    Fijne dag , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Thea,
    wat een leuke idee met de appelzjes.
    Heel mooi decoratie

    Fijne dag.
    Groetjes
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kransje heb je gemaakt, heerlijk van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thea, wat een schattige lieve kransjes heb je gemaakt. Hier staat ook een boompje met malusappeltjes te stralen in mijn tuin. Een prachtig gezicht. Mooie foto's ook. Complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik ben even aan het snorren in je oude blogs... maar dit is ook heel erg mooi.. heb je in de appeltjes eerst een gaatje geboord?
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥