zondag 22 november 2009

DOKTER LARS


.........VANDAAG WAS ONZE JONGSTE KLEINZOON LARS JARIG......

.............HIJ HAD GRAAG EEN DOKTERSET MET GEKKE GELUIDEN........EN IN HET MIDDEN VAN AFGELOPEN WEEK BELDE HIJ MET DE MEDELING DAT HIJ ER OOK GRAAG DOKTERSKLEREN BIJ WILDE HEBBEN.......

.........EN ZOIETS HOEF JE TEGEN OMI MAAR 1 KEER TE ZEGGEN NATUURLIJK.........VEEL TE LEUK OM TE MAKEN...ZOIETS.......VAN EEN RESTLAPJE IS DAT ZOOOOOO GEPIEPT........



.......UPDATE: natuurlijk had ik ook een verjaardagstaart voor hem gebakken en bovendien Lars z'n lievelingsvlaai....dat is bananenvlaai.......we wonen per slot van rekening in Limburg !!!!.........

17 opmerkingen:

  1. gelukkige verjaardag lars en met dit mooie dokterspak kun je alle zieke mensen genezen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heej Thea van harte gefeliciteerd met je jongste kleinkind.
    Het is een knap kereltje dus ik zie hem wel later in het eggie in een dokterspak rondlopen, alle zusters vallen aan je voeten dus een mooie toekomst;-)
    Je pak is heel erg leuk geworden, en verbaas mij dat jij dat zo ion elkaar zet ik vind het maken van een hartje al een moeilijke klus.

    groetjes en eenn hele fijne week en een knuffel voor dokter Lars

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je jongste kleinzoon, hij heeft een heel mooi doktersetje van je gekregen, erg mooi en een goed idee!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. eniggggggggggg die kleren, is ook weer wat voor MP hoor, wordt geheid gezocht. :)) hier ook nog een proficiat!!! frau kobus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thea,
    Nog van harte gefeliciteerd met je kleinzoon. Wat een schattig pakje. Hij boft maar met zo een oma!!!!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk knulletje Thea en die kleren zijn énig.
    Het viel me op dat hij je "omi" noemt. Zo noemde ik mijn oma vroeger ook!
    En mijn kleinzoon noemt mij ook omi, al spelt hij het als "omey", want Engels is zijn moedertaal natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Da gratulieren wir dem kleinen Mann
    Alles liebe aus der Schweiz

    Liebe Grüsse pummel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lars, wat heeft oma ontzettend leuke kleren voor je gemaakt. Daar was je zeker wel heel erg blij mee? Enne... heb je ook nog lekkere taartjes gegeten? Oma Thea, jij ook van harte gefeliciteerd natuurlijk met je kleinzoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog hartelijk gefeliciteerd met je kleinzoon.

    Wat heb je dat leuk gemaakt.
    En wat lekker....een vlaai,mmmmmm

    Groetjes, Julianna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thea, gefeliciteerd met je kleinzoon. Hij heeft het wel getroffen met zo'n handige oma. Heel erg leuk dat dokterspakje, en je weet inderdaad nooit waar hij later door geispireerd wordt met het zoeken naar zijn latere beroep, hi,hi

    Gr. Edith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een stoere vent! Leuk zo'n dokterssetje, idd te leuk om zelf te maken.
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedenavond Thea,

    Wat heb je je best gedaan voor de verjaardag van je kleinzoon.Nog gefeliciteerd hoor.
    Grappig dokterspak en mooie taart gemaakt.

    de groetjes van Annemieke,
    hoort de wind waait door de bomen....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd!! en wat een leuk pak je weer gemaakt..wat zal hij er blij mee zijn....en een bananenvlaai...yummie...smullen zeker!! en ja ik heb mijn blog al aangepast...misschien wel niet voor de laatste keer ik verander graag als ik leuke achtergronden zie..voor je het weet is het Kerst..
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog gefeliciteerd met je kleinzoon. Leuk dat dokterspak en je taart ziet er super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nog van harte gefeliciteerd met je kleinzoon!
    wat een mooi dokterspak!
    dat viel zeker in de smaak denk ik zo ;)

    fijne dag ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog gefeliciteerd met je kleinzoon.
    Leuk dat dokterspak en een stukje vlaai hoort er in Limburg inderdaad bij! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een geweldig pak zeg! lijkt me heerlijk als je zoiets kan, petje af hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥