woensdag 11 november 2009

BeNeDuis Meeting 2


.........waar waren we ook al weer gebleven.......O JA.........ZOALS IK IN EEN EERDER LOGJE AL VERTELDE......GINGEN WE TIJDENS ONZE BeNeDuiS Meeting EIND AUGUSTUS.......EERST SJUUL UITLATEN...........(BeNeDuiS betekend BELGIE~NEDERLAND~DUITSLAND)........NA DE LUNCH UITERAARD......ALTIJD VERSTANDIG OM DAN EEN OMMETJE TE MAKEN DACHT IK.....HET WERD EEN INTERRESSANTE WANDELING........ER WAS VEEL TE ZIEN IN HET DUITSE DORP WAAR DIE FLASCHENMADAM WOONT..........

........INTUSSEN ZIJN ER EEN BOEL NIEUWE LEZERS BIJ GEKOMEN.....DIE WAARSCHIJNLIJK HELEMAAL NIET WETEN WAAR HET OVER GAAT.........dus zal ik het in het kort nog even uitleggen......we hebben elkaar leren kennen via onze blogs....en houden een paar keer per jaar een blogmeeting......we wonen allemaal in een ander land vandaar de naam BeNeDuis...........MAAR PLEZIER MAKEN IS INTERNATIONAAL...DUS DAT ZIT WEL GOED.......ONDANKS DAT DE LEEFTIJDEN ZEER UITEEN LOPEN (of juist daar door)BEGRIJPEN WE ELKAAR UITSTEKEND........

.......ERG VEEL DIEREN ZAGEN WE DAAR.........LEUKE EZELTJES......

.............PRIJS STIEREN LIEPEN ER IN DE WEI.........

.........MAAR DE STRUISVOGELS WAREN WEL HET ALLERLEUKST VAN ALLEMAAL............

.......ZE WAREN ERG NIEUWSGIERIG EN KWAMEN METEEN KIJKEN...........

...........CALLEMIEKE KON ER GEEN GENOEG VAN KRIJGEN..........

.........ZE WAS METEEN VERLIEFD.........

.........WE HEBBEN HAAR DAAR DAN OOK WEG MOETEN SLEPEN.........


.......MOOIE ZONNENBLOEMEN......EN KIPPEN EN EEN HAAN....HET WAS ER ZEER LANDELIJK.......HIER MOET ZE WEL TOT RUST KOMEN.....DAT KAN NIET ANDERS.......

...........APARTE HUIZEN STAAN ER IN DUITSLAND.......ZOIETS ZIE JE BIJ ONS IN NEDERLAND ECHT NIET..........DE MOEITE VAN HET BEKIJKEN WAARD.......EN LATER OP DE DAG GINGEN WE OOK NOG NAAR DE .......WALDFEUCHTER GARTEN TOE......DAT WAS OOK HEEL LEUK......MAAR DAT VERTEL IK DAN DE VOLGENDE KEER........

13 opmerkingen:

  1. oooooooooooooooooooooo nog eens genieten van deze leuke dag jajajajaajajaja
    ik kijk er al naar uit naar de volgende hoor
    ik krijg er niet genoeg van
    mooi fotookes en herinneringen théa!!!!!
    dikke knuf mie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aha zo zie ik mijn zus eens bezig! haha
    mooi verslag Thea!
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thea, wat een leuk verhaal en mooie foto's, gezellig zo'n internationale meeting!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te zien was het een leuk uitje
    Je vraagt of ik het zaad bewaar voor een volgend jaar?
    Dit heb ik in het verleden veel gedaan, maar dan ben ik altijd wat laat met m`n planten, dus koop ik de plantjes en heb dan op tijd de groenten, zoals, tomaten, paprika`s, aubergines, pepers etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hee madame Ne, das leuk omdat nog eens tgerug te zien, hahahaa, heel leuk en super gezellig, kan nie wachten totdat numero 3 komt. Frau kobus fragt ob sie auch noch im bilde kommt? :)), liebe grüsse von frau flasche

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha Thea, die poppetjes zijn dus van de AH en er zijn er 15 die je kan sparen en omdat het de eerste film was die ik zag in de bioscoop met mijn moeder als 5 jarig meisje heb ik dus iets met Sneeuwwitje. Ik ben ook heel fanatiek aan het sparen, ruilen en bedelen.
    Wat een leuke foto's en wat leuk zo een uitje.
    Het blijft leuk he zo een weblog, er gebeurt van alles. Ja hier ook regen. Ik ga vandaag naar een kerstbeurs hier vlakbij. heel groot en ik ben benieuwd. Ik ga alleen en dat vind ik fijn. Geen probleem om alleen dingen te doen.
    fijne dag.Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om de andere webbies ook in levende lijve te zien :))
    Ziet er erg gezellig uit !
    En zo lekker zomers :))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hè, sorry,.. volgens mij is die anoniem opgeslagen, maar dat was ikke...marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke ontmoeting, ik bedoel met de dames van de BeNeDuis en de dieren.
    Mooie foto's levert het op en een leuk logje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Thea,
    wat leuk je berichtje op mijn blog. Ik zie dat je meerdere blogs hebt. Die ga ik eens op mijn gemakje bekijken.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk dagje met prachtige foto's als resultaat !
    Fijn weekeinde , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gezellig is dat Thea! En wat een mooi fotoverslag maakte je ervan. Ik moest lachen toen ik de struisvogels zag want ik moest denken aan een hele dikke amerikaanse meneer die ik een keer zag. Hij maakte een foto van een struisvogel. Die stak op dat moment zijn kop naar voren, pakte het toestel en rende er mee weg. Hilarisch. Het is allemaal weer goed gekomen hoor. Mét de Amerikaan én de struisvogel. Fijn weekend (met of zonder Sinterklaas).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto's zeg, maar eerlijk gezegd vind ik een struisvogel van dichtbij eng (lol).

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥