maandag 30 november 2009

BEDANKT


..........DIT WAS HET TWEEDE BLOEMSTUK DAT IK MAAKTE VOOR MIJN VERJAARDAG........

........IK WIL GRAAG IEDEREEN BEDANKEN VOOR ALLE LIEVE WENSEN.......HET WAS EEN HEEL GEZELLIGE FEESTELIJKE DAG.......BEDANKT.......

.......KIJK WAT JE NOG MET DE AFGEVALLEN DRUIVENBLADEREN KUNT DOEN.........

........IK HEB 3 KLEINE FLESJES MET EEN TOUWTJE BIJ ELKAAR GEBONDEN......DAN HEB JE MET EEN PAAR BLOEMETJES EN EEN BEETJE GROEN AL EEN LEUKE DECORATIE.......


.......TOEN IK EEN VAN M'N HORTENSIA STRUIKEN AAN HET SNOEIEN WAS(ik knip zo hier en daar een tak helemaal weg, dan verjong je de struik en krijg je in het volgend jaar wel bloemen)VOND IK DIE VERSTILDE EN VERSCHOTEN KLEUREN ZO MOOI......IK HEB ER NOG EEN STUKJE VAN GEMAAKT........

19 opmerkingen:

  1. O, wat en mooie foto's weer en je bloemstuk is prachtig met die mooie proroosjes!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aha, je was dus jarig Thea. Van harte gefeliciteerd daarmee! Heb je een leuke dag gehad? Het weer was bij jullie in ieder geval prachtig volgens mij. Groetjes en een hele fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thea !

    HEEL ERG HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG (ook al stuur ik dit berichtje met de slakkenpost...). Heb je een leuke dag gehad ? Ik hoop het wel !
    Mooie bloemstukken zeg ! Vooral deze van vandaag vind ik werkelijk schitterend.
    En je hebt gelijk hoor, het lijkt inderdaad steeds vroeger dat de hyacinthen in huis komen. Maar ze geuren zo lekker ! De knoppen zijn nu al goed aan het uitkomen, dus straks ruiken ze heerlijk. Daar kan ik echt van genieten...

    Groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mag ik je nog van harte feliciteren met je verjaardag!
    Nog een goed nieuw levensjaar toegewenst met een hoop creativiteit.

    Zonnige groet van Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. NOg van harte gefeliciteerd Thea. Dit nieuwe bloemstukje is ook weer prachtig geworden. Je collage vind ik ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Noch viel Glück zum geburtstag wünsche ich, Bleib gesund und das Du noch viele blumengestecke machen kanst

    Liebe Grüsse pummel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een dag te laat maar alsnog van harte !
    Zonnige groet uit Assen.
    ( viltkriebels )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lieve schat ik heb dit gemist moet dit absoluut in mijn agenda plaatsen want dat mag niet!!!!!!!
    jou zo vergeten
    dus hierbij krijg je van mij een dikke knuf voor je verjaardag!!!!
    liefs zo gezegd zo gedaan je staat in mijn gsm hihihi
    kusje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige groendecoraties weer Thea. Wat Egypte betreft, de reis (Nijlcruise) was zo indrukwekkend! De cultuur kent iedereen wel, maar de natuur was ook overweldigend mooi. Wat ons ook erg getroffen heeft, was de enorme armoede. Die aangrijpende beelden vergeten we nooit meer.
    Het is erg fijn dat we dit allemaal kunnen delen met onze reisgenoten. Soms heb ik echt heimwee naar Egypte.
    Fijne week gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou nog van ♥ ♥ ♥ hoor Thea!!...fijn dat je een leuke dag gehad hebt...en wat een prachtige stukjes weer...zo hoeven we nooit veel bloemen te kopen hè?!met al dat moois in de tuin...de hortensia blijft mijn favoriet...prachtig bij jou dat paars-blauwe..ben druk met de Kerstkaarten..dit jaar doe ik alleen de mensen een scrapkaart sturen die ze ook leuk vinden...de rest kijgt gekochte kaarten...het is een hele klus...heb geprobeerd ze in de zomer of herfts te maken maar dan is er nog geen leuk papier te koop enzo..dus dan heb ik er helemaal geen zin in...kijken wat het word..
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schitterende fotos en wat een prachtige bloemstukken

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo thea
    mail mij maar even (staat op mijn profiel) dat praat makkelijker

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb wat gemist! Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. De bloemstukken zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet dat er allemaal weer buitengewoon schitterend uit
    Topklasse !
    `k Wou dat ik zulke groene vingers had :))
    Dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook ik feliciteer je nog heel hartelijk.
    Je hebt weer mooie deko gemaakt.
    Wat een goed idee met die druivenbladeren.
    Ik was net in de tuin om te kijken, maar hier zijn de bladeren al lang verdwenen.DAn maar volend jaar

    Groetjes, Julianna

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je weer prachtige bloemstukken gemaakt en natuurlijk nog van harte met je verjaardag en nog vele jaren in gezondheid. En jouw soep en brood klinken ook overheerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Liebe Thea,
    du hattest Geburtstag?
    Da gratuliere ich dir ganz herzlich nachträglich zum Geburtstag!
    Wünsche dir für das neue Lebensjahr alles alles Gute,vor allem Gesundheit..

    Viele liebe Grüße
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik loop weer eens achter de feiten aan maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een prachtige bloemstukken heb je gemaakt. De kleur van de rozen is zo mooi. Ik droog mijn rozen vaak wanneer ze uitgebloeid zijn en dat gaat eigenlijk best wel goed. De kleuren vervagen dan wel van het drogen maar je kunt het altijd proberen. Misschien ben ik voor deze tip niet te laat !!!!
    Groetjes en alvast een heel fijn weekend.
    Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Thea ik lees op je blog dat je jarig geweest bent,
    nog van harte groetjes esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥