vrijdag 20 november 2009

MOSKRANS ALLEGAARTJE


........... Is het geworden .....deze moskrans ...... Ik heb er allerlei materialen in verwerkt ...... de resten die ik nog had liggen ........ toch is hij rustig gebleven ........

........De appeltjes die ik er in verwerkt heb ........ zijn net vers geplukt ........ Ze komen uit eigen tuin ........ Ik heb ze eerst even opgepoetst ...... zie je dat ze glimmen als spiegeltjes ...... Ik kon het niet laten ....... terwijl ik er zelf om moest lachen ......Och iedereen heeft wel een tik ....... niet ...... Goedkope lol op deze manier .........

........ Voor deze hortensiabol heb ik een oasisbol eerst vol laten zuigen met water ........ en hem daarna volgestoken ...... Met een plantstok erin kan hij liggend drogen ....... Ik draai hem regelmatig anders word hij aan een kant helemaal plat ......

........... als de bloemen droog zijn gebeurd dat veel minder snel......BETER WAS HET GEWEEST ALS IK HEM NIET ZO LANG IN HET WATER HAD GELEGD...... hij ligt nu al 2 weken te drogen en is nog behoorlijk nat ........... Tjaa ...... daar kom je dan achteraf achter ........

18 opmerkingen:

  1. Mooi die krans.
    Prettig weekend,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die bol is mijn favoriet! Ga je die straks ophangen of komt hij te liggen (dan worden de bloemetjes natuurlijk weer plat).
    Ik geloof trouwens niet dat ik al eens een oasisbol gezien heb, toch eens opletten.
    Groetjes en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie krans is het geworden ! en die hortensia bol is ook een leuk idee!

    groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die bol bevalt me heel erg goed.
    Heb ook nog nooit een oasisbol gezien hier.
    Die krans ziet er zoals altijd weer totaal mooi uit

    Wens een gezellig weekend, Julianna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Der Kranz ist perfekt gelungen. So harmonisch und verspielt, der würde sich an meiner Haustür hervorragend machen.
    Ein schönes Wochenende und liebe grüße Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo thea,
    ja ik lach me kapot.ik denk wij moeten noog een verdiebing boven op bauen....lach.
    nee ik heb in een paar weeken een verrasching voor jullie.maar da will ik het nouw noog niet over hebben.
    da wij alleen een schatig meiche heben heben wij een kamer die helemal ler is.....


    liefe groeten conny


    aja,ik hal in den kringlop of via maarktplats mijne schatten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kleuren heeft die hortensia zo. We zien wel wat je er weer mee gaat doen. Fijn weekend en groetjes van Gerda!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Thea, allebei je nieuwe creaties...de kleuren van de hortensia zijn prachtig...fijn weekend...ben bezig met kerstkaarten te maken...heb er niet veel zin in..zou liever patchen...maar dan krijg ik ze niet meer af...
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je appeltjes glimmen heerlijk, je krans is erg mooi geworden.
    Je hortensiabol vind ik helemaal het einde, heb je een ronde oase bol gebruikt, die ken ik niet, ik ga eens op zoek in het plantencentrum!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Das sieht wieder mal sehr schön aus . Ich wünsche ein schönes Wochenende Grüss pummel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhhh wat een mooi krans,Thea!

    Wünsche dir ein schönes Wochenende
    Liebe Grüße
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo mooi hortensia. En die malusappeltjesboom wil ik ook wel op mijn tuin.
    Was al mijn bladwijzers kwijt door een computerstoring.. maar sta nu bij je volgers. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik begrijp wat je bedoelt met de Ariadne. Ik had toen ook een abo. het was meer een handwerkblad. Maar ik vind hem nu ook erg leuk.
    Gelukkig dat je je weer beter voelt. Het heerst toch wel een beetje.
    We gaan een paar dagen naar Parijs. Jammer dat het weer minder is, maar we zien wel. Eventjes weg is toch wel leuk.
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer van die prachtig verstilde blauwe hortensia`s, hoe flik je hem dat toch.... Zit ik hier even jaloers te zijn.!
    Prachtig en goed idee die bol.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook een prachtige krans! Leuk dat je meedoet aan de collage! De hortensiabol is ook mooi!
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Thea wat een prachtige kransen maak je! Via de kransencollage van Renny kwam ik op je leuke blog! Ik hou ook erg van kransen en maak ze graag! Een paar ervan staan op mijn blog...je bent van harte welkom om even een kijkje te nemen.
    groetjes van Nicole

    O ja ik ga je natuurlijk volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Thea,
    Bedankt voor je super leuke reactie op mijn blog! De kastanjes heb ik inderdaad met een spuitbus met vernis ingespoten; zo krijgen ze een mooie glans. De krans heb ik moeten repareren...het is verstandig om de kastanjes eerst te laten drogen, als je ze niet droogt, springen ze een tijdje na het lijmen er zo vanaf! Die fout had ik dus met de krans gemaakt. Vandaar de reparatie; ik heb de krans gelijk nog maar een laagje glans gegeven.
    Leuk dat je me wilt volgen!
    Fijne avond en vele groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥