maandag 26 oktober 2009

WINTER ROKJE


........DIT ROKJE MAAKTE IK AL EERDER......HET IS EEN STEVIGE ZWARTE STRETCH STOF MET EEN KRIJTSTREEP......EEN GEREND MODEL MET MIDDENVOOR EN ACHTER EEN NAAD......MET EEN DUBBEL STIKSEL......ELASTIEK IN DE TAILLE.....COMPLEET GEVOERD NATUURLIJK........

......OMDAT IK HET VAN DE STREEPSTOF ALLEEN TOCH NOG TE STIJF VOND WORDEN....HEB IK ER EEN STROOK VAN BRODERIESTOF AANGEZET....AFGEWERKT MET EEN KANTJE......EN OP DE AANZETNAAD EEN MOOIE ZWARTE TRES............

........IK MAAKTE ER TWEE ROYALE ZAKKEN OP.......OOK MET EEN DUBBELSTIKSEL.....DAT BREEKT OOK AL EEN BEETJE.....HET DRAAGT LEKKER.....MET LAARZEN ERBIJ......

12 opmerkingen:

  1. Erg leuk hoor!!! Vooral de onderkant met het kant en de broderiestof.
    Groetjes en een fijne dag,
    karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi Thea, ik draag geen rokken meer,vanwege het ongeluk,voorheen was ik echt een rokken mens.ik vind het staat gekleder, of wel,,,
    netter.groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem mooi geworden, leuk stofje en ik ben weg van je kantje!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk lekker kek rokkie is dat geworden. Leuke combi ook, dat serieuze krijtstreepje met het vrouwelijke kantje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie rok, dat kant maakt het inderdaad minder stijf. Ik draag geen rokken in de winter. Brr, te koud.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige rok zo met dat broderie. Ik naai bijna geen kleren meer voor mezelf, heb het wel lang gedaan, heb nog heel wat lapjes, ga toch maar eens kijken. Groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gemaakt hoor Thea, dat broderie strookje maak hem helemaal af. Poepjechique zouden ze hier zeggen hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. GOEDENMORGEN THEA,

    WAT HEB JE WEER EEN MOOIE ROK GENAAID....TOT IN DE PUNTJES VERZORGD....

    HEEL ERG LEUK EN NOG EEN FIJNE DAG
    ANNEMIEKE.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Thea Je maakt van een krijtstof een prachtige rok. Fijn als je zelf je kleding kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig rokje heb je daar gemaakt.Knap hoor, dat je dat kan

    Groetjes, Julianna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat goed bedacht die strook onder de rok ; ziet er leuk uit !
    Prachtig ook die appelkrans in het blog hier onder !
    Fijne avond , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Thea,
    Je rok is heel mooi geworden.
    De stofje is prachtig,en met de kantje ziet er leuk uit.

    Bedankt voor de vriendelijke woorden.
    Ik voel me elke dag beter.

    Fijne dag.
    Groetjes
    Swaani

    Da fällt mir noch etwas ein.
    Es soll einen Shop bei Treffcenter (so hieß er früher) in Venlo geben,der diese Stanzer hat um die schönen Papier Spitzen zu machen.
    Martha Stewart heißen diese Stanzer.
    Dieser Laden soll rechts neben dem Restaurant sein,das man sieht,wenn man den Parkplatz rauf fährt.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥