woensdag 7 oktober 2009

STOFFENBEURS


.......TUSSEN DE BEDRIJVEN DOOR HEB IK DE AFGELOPEN ZONDAG NOG SNEL EEN BEZOEKJE AAN DE STOFFENBEURS IN VENLO GEBRACHT.........WE GINGEN VROEG..DAN IS HET NOG LEKKER RUSTIG...

......EEN PAAR STOFJES OM EEN LANGE BROEK TE MAKEN....TWEE VOOR EEN T-SHIRT EN EEN OM EEN TUNIEK VAN TE MAKEN......EN DE GRIJZE (onder het paarse lapje) WORD ZEER WAARSCHIJNLIJK EEN ROK....

.......EN DAN NOG DEZE STOF.......MET EEN VELOURS MOTIEFJE EROP.....DIE KOCHT IK OM EEN DOOS MEE TE BEKLEDEN........IK BEN ER MEE BEZIG INTUSSEN.....JULLIE ZIEN HEM WEL ALS HIJ KLAAR IS.........DE STOF VERWERKT ZICH IN IEDER GEVAL ERG PRETTIG.......

13 opmerkingen:

  1. Hoi Thea,
    mooie stoffjes heb je gekocht.
    Ik wacht met spanning op je kleeding.

    Fijne avond
    Groetjes
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa...mooie stoffen hoor Thea...de stof voor het doosje vind ik prachtig....leuk met die swirls...ben benieuwd hoe het wordt allemaal!! goed geslaagd hoor!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi stoffen hoor Thea.En ik lees dat je al weet wat je er van gaat maken.Ik hoop het resultaat ook nog eens te zien.
    veel plezier en succes toegewenst door Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig hè, die stoffenbeurzen.
    Ik word er altijd wel erg hebberig van.
    Prachtige stoffen heb je gekocht. Je kan flink aan de slag. Veel plezier ermee.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo thea, dank voor de reactie, maar jouw stofjes zien er ook heel mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je weet dus zeker weer wat te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Thea,
    Wat leuk zo'n stoffenbeurs, volgens mij komt er hier ook eentje in de buurt. Ben benieuwd naar je creaties.
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent goed geslaagd zeg! Ik was 3 weken geleden voor een blixem bezoek in Dordrecht op de stoffenmarkt, maar wat mij opviel was dat het aantal kramen elk jaar minder wordt. Veel plezier met maken!
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke inkoop gedaan, mooie stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. NOU MAAR LEKKER AAN DE SLAG ;-)
    FIJN WEEKEINDE , GROETJES VAN INGRID.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thea, wat kocht je leuke stofjes zeg. Knap dat je je eigen kleding kan naaien. Ik ben heel benieuwd naar je doos! Prachtige stof heb je er voor uitgekozen...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke stofjes! Kijk nu al uit naar je maaksels. Groetjes uit Virginia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige site heb je. Ik heb nog veel te leren als ik zie hoe jouw site er uitziet. Nog bedankt voor het bezoekje van mijn site.
    Mijn site is www.ihavemade.blogspot.nl

    Fijn weekend, groetjes Edith

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥