zondag 11 oktober 2009

SCHATKIST


.............EEN SCHATKIST VOOR KLEINZOON TRISTAN.........

.........DE TWEEDE DOOS DIE IK GING MAKEN MOEST EEN SCHATKIST WORDEN..........DE BINNENZIJDE IS BEKLEED MET RODE VILT........DAT HOORT ZO BIJ EEN SCHATKIST.........

.........TRISTAN IS HELEMAAL IN DE BAN VAN POKEMON MET Z'N DIAMANTEN.........

............EN NATUURLIJK MOEST ER OOK EEN SLOT OP KOMEN ........

.............HET LEREN BAND IS KANT EN KLAAR TE KOOP BIJ FOURNITUREN ZAKEN........IK KOCHT ER EEN KLEINE GESP BIJ.......ZODAT HIJ VAST GEMAAKT KAN WORDEN........

.........HET KETTINGKJE MAAKTE IK VAST MET SPLITPENNEN........

.........DE HAAKJES OM DE SLOTJES AAN TE HANGEN HEEFT MIJN MAN DOOR DE 2 LAGEN DIKKE KARTON MET 4 KLEINE SCHROEFJES VASTGEZET........ZE WAREN IETS TE LANG....MAAR ZIJN AAN DE BINNENZIJDE AFGEKNIPT.......IN HET LEREN BAND HEB IK EEN SOORT KNOOPSGAT GEKNIPT ZODAT HET OOGJE ER DOORHEEN KOMT......ZO KAN HET SLOTJE ER AAN BEVESTIGD WORDEN............

.........AAN DE BINNENKANT VAN DE DEKSEL HEB IK WAT GLITTERSTENEN(diamanten)GEPLAKT.....HIJ KREEG ER 2 ORGANZA ZAKJES BIJ......GEVULD MET MUNTGELD EN DIAMANTEN EN EEN AANGSPOELDE FLES MET PAPIERGELD...........

.........EN DE SLEUTELS NATUURLIJK.......

19 opmerkingen:

  1. hoi thea,

    junge,junge da hst du ja etwas fantastischesgezaubert.wirklich ich bin begeistert und der junge man gazn bestimmt auch.super gemacht.
    und lieben dank das du bei edith vrobei gesehen hast.sie hat sich ueber alle komentare riesig gefreud.

    sei lieb gegruesst und lasse es dir gut gehen conny

    ach ja,deine blumengebinde finde ich auch alle sehr huebsch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige schatkist geworden ; prachtig ! Wat zal hij er blij mee zijn !
    Groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave schatkist, super gemaakt!
    daar zal hij blij mee zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb zo'n sterk idee dat er daar iemand heel tevreden mee zal zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een leuke schatkist en wat heb je hem mooi gemaakt, ik denk dat je kleinzoon er erg blij mee zal zijn!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. madammeke ongeduld12 oktober, 2009

    Dank je wel thea, maar die schatkist van u zie ik ook wel zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja, de kist viel zeker goed in de smaak !
    maar.......de diamanten zijn van de draken schat, niet van Pokemon, maar dat mag de pret niet drukken !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, dat moet voor uren speelplezier zorgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jee Thea zeker een supergave schatkist. Wat is dat toch eluk om bezig te zijn voor je kleinkinderen, in mijn geval neefje en nichtjes die nu helaas te groot zijn.
    Ja mijn humeur is om op te schieten, haha, maar dat kan nog goedkomen hoor. Zit nu aan de koffie en ga zo met het huishouden beginnen en hoe gek dat ook klinkt ik kan daarvan genieten op maandag.
    Ik wens je een hele fijne week toe. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thea, ik zit hier helemaal sprakeloos achter mijn laptop!!! Wat heb je dát mooi gedaan zeg. Het is een heel heel mooie schatkist geworden. En wat een prachtige foto's maakte je ervan. Wat zal je kleinzoon daar blij mee zijn. Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Thea,
    wat een heel mooi Schatkistje.
    Ik ben sprakeloos. ;o)
    Prachtig.
    Een heel mooi werk.

    Groetjes
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig werk heb je geleverd.Tot in de details netjes afgewerkt.Nou mijn complimenten hoor!!!

    Fijne dag met de groetjes van Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. geweldig meid, dat moet ik ok eens proberen, wat mooi, echt waar, een goudstukje, :)), liefs van mie,Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh hartstikke leuk joh Thea!!...ik mag het mijn kleinzoon niet laten zien nou anders ben ik ook rijp om het na te maken..hij is helemaal gek van playmobiel met piraten, dus daar hoort ook een schatkist bij...fijn hoe je laat zien hoe je het gedaan hebt....wie weet in de toekomst....maar deze van jouw is in iedergeval prachtig geworden...hij zal er zeker heel blij mee zijn...
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat geweldig en zo gedetaileerd. Echt een leuk idee om cadeau te doen aan je kleinzoon.

    Groetjes van Edith

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ben ik even hier als een reactie op je vraag Thea...bedankt daarvoor hoor...vind het altijd heel leuk die reacties..daar heb je tenslotte een blog voor...ik maak inderdaad eerst vierkantjes..dubbelvouen en 1 korte en de lange kant dichtstikken..omdraaien en vullen met poppenwatte of i.d. met de hand laatste opening dichtmaken en dan een touwtje of raffia in de midden knopen.. goed aantrekken en aan de achterkant doe ik daar een krammetje door en steek het in de strokrans..ben nu bezig aan een Kerstkrans met meer rood..hoop dat je hier wat aan hebt..
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Doortje, super zeg, wat een talent heb jij toch om zo'n leuke dingen te maken....
    Joseeke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥