vrijdag 30 oktober 2009

EEN MOMENT VOOR MEZELF.....


.......ZO EVEN EEN MOMENTJE VOOR MEZELF...........IN DE TIJD DAT DE APPELNOTENTAART IN DE OVEN STAAT.......DRINK IK EEN LEKKER KOPJE CAPPUCCINO.........


........WAT IS DAT LEKKER...MMMMmmmmmm......ZEKER ALS JE ZOALS IK AL EEN HELEBOEL WERKJES GEDAAN HEBT.......

..........ZO DE TAART IS INTUSSEN KLAAR EN KAN BUITEN OP DE TUINTAFEL EVEN AFKOELEN.........

.......ALS WE HEM VANAVOND AANSNIJDEN LAAT IK WEL WETEN OF HIJ LEKKER WAS..............MISSCHIEN WIL JE HET RECEPT WEL HEBBEN.......

........UPDATE:......De vogels kregen geen schijn van kans......de tuintafel staat onder de overkapping......bovendien ben ik in de buurt gebleven........JAMMER...DACHT IK LATER...WE ZIJN WEG VANAVOND......GELUKKIG KREGEN WE S'MIDDAGS ONVERWACHT VISITE......EN DIE WILDEN MAAR WAT GRAAG EEN STUKJE TAART......KWAM DAT EVEN GOED UIT.......HIJ IS HEERLIJK.........DUS ALS ER NOG IEMAND IN DE BUURT KOMT.........

10 opmerkingen:

  1. Volgens mij klopt er hier toch iets niet, je eet die appeltaart toch BIJ de cappucino?!
    Hij ziet er in ieder geval heerlijk uit. Bij mij is het deeg van appeltaarten altijd een ramp, valt altijd uit elkaar dus ik heb echt bewondering voor de echte appeltaartenbaksters zoals jij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oppassen voor de vogels als de taart buiten aan het afkoelen is

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een welverdiende koffie met taart.
    Mijn dochter gaat zo appeltaart bakken maar die neemt ze mee als ze morgen op visite gaat.
    Dus helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er in ieder geval heerlijk uit Thea. Fijn weekend met de taart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jeetje wat ziet die er lekker uit,stuur maar op hoor,ik lust ook wel,weet je wat ik in huis heb,,,
    banket letter,is ook lekker,maar ik neem chocolademelk,ook lekker?????????????????????

    zp wij zetten het vanavond heerlijk op een smullen he.

    groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ZIET er lekker uit ! ( En als ik goed luister hoor ik je op dit moment smakken ;-)
    Fijn weekeinde , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. MMMM lekker idd. Smaakte vast heel goed en heb je een stukje over voor me?? LOL.
    Blogger deed idd raar maar is volgens mij nu weer goed (hoop ik!!)

    Groetjes.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er ook alweer zo lekker uit.
    Ben benieuwd hoe ie gesmaakt heeft als de vogels hem tenminste niet opgegeten hebben.
    groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik word greck.wat leeeekkkkker.jamie,
    wat ziet de tart herlijk uit.
    will je me niet het rezep geven?


    groetjes conny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥