zondag 18 oktober 2009

IK HEB EEN POTJE........


.......NEE NIET MET VET.......MAAR MET APPELTJES.........LEUKE KLEINE RODE APPELTJES.........

..........VORIGE WEEK ZONDAG GINGEN WE NAAR DE ROMMELMARKT...WAAR IK OA DEZE VAAS KOCHT.......DUUR HOOR.....WEL 50 CENT..........IK HEB ER EEN STUKJE INGEMAAKT MET TILLANDSIA EN MALUS RED SENTINEL.........DIE APPELTJES ZIJN ZO LEUK OM MEE TE WERKEN EN JE HEBT ER LANG PLEZIER VAN.........
........O JEE.....NU BLIJF IK WEER DE HELE AVOND ZINGEN.......IK HEB EEN POTJE MET VET.....AL OP DE TAFEL GEZET.....IK HEB EEN POTJE POTJE POTJE VEHEHËT....AL OP DE TAFEL GEZET.....2de COUPLET.....IK HEB EEN POTJE MET VET..........

16 opmerkingen:

  1. Ja hallo, je bent bedankt hoor nu heb ik dat liedje ook in mijn hoofd zitten....
    Wel een mooi potje trouwens, en mooie inhoud!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat liedje he bah nu zing ik het ook al . Maar je pot is prachtig. Ik wens je een fijne week. groet Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wunderschön dein Potje. Gefällt mir echt gut.
    Liebe Grüße Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt idd een 'potje' en wat voor een, schitterend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die appeltjes zijn zo lief!
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lang leve de rommelmarkt.
    Prachtig met de rode appeltjes!
    Ik zie hier verder ook prachtige bloemstukken.
    Je schatkist is ook mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop voor je omgeving dat je beter zingt dan ik. haha. Ik ben gek op zingen en doe het dan ook veel maar ja.....het klinkt niet best.Ik heb een nieuw weblog adres www.silencedelamer.weg-log.nl
    (silence de la mer) fijne dag en liefs. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ga je lekker, met je potje vol vet,,maar mooi istie hoor.ga ook appeltjes plukken,en dan zing ik, heb een potje, FRUIuiuiuit.klinkt ook lekker.

    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zie liever potje met appeltjes dan potje vet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je word bedankt hoor ik ben nu ook bij het tweede couplet... maar je potje met is echt schitterend geworden, 50 cent, het lijkt nu zo de hoofdprijs!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh zo,n potje had ik ook gemaakt vorig jaar met Kerst Thea...zo leuk ook de jouwe die appeltjes blijven het goed doen en Tilandsia werkt altijd wonderen in stukjes en als opvulling vind je niet?...mijn appeltjes hadden vorig jaar redelijk lang gehouden ik had het helemaal met haarlak ingespoten...en ja ik ben aan de Kerstkrans bezig met de stofkussentjes van kerststof....nog een heel werkje hoor...je hebt toch gauw zo.n 50 kussentjes nodig.. en ben nog aan het patchen...dat gaat niet zo snel dus doe ik deze "dingetjes"tussendoor...jij bent ook altijd bezig toch??..je maakt prachtige creaties...altijd een plezier bij je te kijken...
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, 50 cent voor de vaas? Dat je daarna nog geld overhad voor de decoratie zeg !! ;-))

    Heel mooi geworden ! Echt al helemaal kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Thea,
    hier kannst du das Scor-pal bekommen.

    http://www.elfes-bastelkiste.de/

    Schau einmal unter... Werkzeuge
    Diesen Shop kann ich dir sehr empfehlen.
    Sie liefert super flott auch zu dir ;o)

    tschüssss ;o)
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige decoratie alweer Thea, op rommelmarkten vind je echt de tofste dingen! :)

    ...en dat liedje ken ik ook nog, het was hier in huis een dikke hit toen de kinderen nog klein waren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hahahahaah dat potteke vet hihihi
    neen geen brusseldagjes meer
    joepie
    en je potteke appelkes zijn mooi zenne!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥