zaterdag 19 september 2009

NOG EEN HORTENSIA KRANS


...........DIT IS EEN STROKRANS WAAR IK TOEFJES HORTENSIAS MET KRAMMEN OP VASTGEZET HEB..............PPPPppppffffffff.......WAT EEN WERK EN OCH OCH....M'N ARME VINGERS...........

......MAAR HET KAN WÈL TEGEN EEN STOOTJE.....HET ZIT MUURVAST............IK HEB EXTRA WAT VERSCHILLENDE KLEUREN DOOR ELKAAR GEBRUIKT.......DE HELE ZOMER WAS IK VAN PLAN OM EEN BONTE BLOEMENKRANS TE MAKEN......DAT IS ER NIET VAN GEKOMEN.......VANDAAR DEZE KLEURRIJKE CREATIE.........ALS JULLIE HEM TE BONT VINDEN.....OKE.....DAAR KAN IK MEE LEVEN......IK VIND HEM ZELF ERG MOOI......EN DAAR GAAT HET UITEINDELIJK TOCH OM.....NIET????.......

13 opmerkingen:

  1. NIKS te bont, hij is schitterend!!!! NA rozen zijn hortensia's mijn favorieten. Heb zelf heel wat Annabelle bollen gedroogd en die staan mooi te zijn op div. plaatsen, en ook een paar blauwe.
    ECHT schitterend vind ik je krans ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm ook prachtig, net als je zonnebloemenkrans. Ik vind zonnebloemen zonder blaadjes bijna mooier dan met.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo thea,
    sooo mooi,mooi,mooi!
    ich liebe diese blumen.und dein kranz ist ein echtes kunstwerk.
    ich bin begeistert.
    liebe gruesse und ein schoenes wochenende wuenscht dir conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is absoluut een schilderijtje...wat mooi gemaakt en die kleuren zijn fantastisch bij elkaar....super mooi!!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig geworden Thea. De kleurencombinatie super.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind hem mooi meid! zoals al jouw kransen trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee, ik vind hem helemaal niet te bont.
    Het is een prachtstuk.In de winkel kan je ze zeker niet mooier kopen.
    Ik ben gek op je kransen :)

    een gezellige zondag, Julianna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beste Thea,

    Je krans is geweldig geworden! Wat een mooie kleuren, ik zou er mijn hele huis mee vol willen hangen. I love it! Heb zelf ooit eentje gemaakt maar dan gebonden met ijzerdraad. Dat was ook veeeeel werk. Met dit mooie weertje is het een leuke klus om buiten te doen.
    Fijn weekend!
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig is die gewoon, maar heb hier feitelijk nog niks anders gezien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie herfstkrans is het geworden Thea.
    Je hebt toch wel genoeg plekjes om ze allemaal op te hangen?

    Daaaag Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig juist die bonte kleurtjes, we kunnen nog lang genoeg van de herfst/winter kleuren genieten.
    groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zooo ik vind de krans ook prachtig,wat maak je geweldige bloemenwerkjes,helemaal super,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥