zondag 27 september 2009

MOSKRANS MET KWEEPEER


.........DE STROKRANS HEB IK EERST BEKLEED MET MOS.....DAARNA DE HERFSTVRUCHTEN MET KRAMMEN VASTGEZET....DE SIERKOMKOMMERS EN HALVE KWEEPEERTJES ZIJN MET PRIKKERS VASTGEZET..........

.........DE BRUINE VRUCHTEN ZIJN VAN DE PRINSESBOOM......Paulownia tomentosa.......DIT DANK ZIJ TONSIE....zij vertelde me hoe deze boom heet....IK HAD DE VRUCHTEN VORIG JAAR IN DE HERFST OPGERAAPT.....MAAR ZE NIET GEBRUIKT.........TOEN IK ZE IN HET TUINHUISJE ZAG LIGGEN BESLOOT IK ZE IN DEZE KRANS TE VERWERKEN........ZE ZIJN HEEL MOOI INGEDROOGD.........
........JE ZIET HIER TWEE KEER DE ZELFDE KRANS MET EEN ANDERE OMLIJSTING.......HET ZIET ER METEEN HEEL ANDERS UIT........

14 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Thea,
    je krans is heel mooi..
    De herfstfruchten zij zien mooi uit.
    Wens je een mooi week.
    Groetjes
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een prachtige herfstkrans Thea,
    daar had ik hier ook wel een plekje voor. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat kan ik hier nu nog op zeggen, is zoals gewoonlijk weer prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk weer al die mooie kransen die je zo tegen komt.
    maar ik vind deze wel heel erg mooi moet ik zeggen pracht gedaan zo met al dat moois.
    een hele mooie dag Stipje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb een leuke dingen erin verwerkt. Drogen de sierkomkommers ook mooi in?
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, wat zal ik zeggen......prachtige krans heb je weer gemaakt

    Groetjes, julianna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is ook prachtig Thea...nog even een vraagje ook...de kastanjes heb je die erop gelijmd? bij mij blijven ze niet zitten als ik ze op tandenstokers maak...misschien heb jij een ander trucje..zulke leuke kleurtjes heeft deze weer, leuk voor aan de deur ook...
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige krans weer. Ik zie geen emailadres van je op je blog. Misschien kun je mij even mailen op gerda@gerlily.com, dan kan ik je meer vertellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat mot ik daar nog opzeggen??????????????? geweldig dus, wij hebben hier ook kwekertjes of hoe die dingen ook heten liggen, maarja, die vingerkunsten van jou hppe ik niet, errugg hé? Ik mot toch maar ens wat eraan gaan doen denk ik dan, liebe gruse aus tirol.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hij is werkelijk prachtig!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bonsoir Thea
    Prachtige herfstkrans, zeker die kweeperen erin, goed idee. En die langwerpige bolsters zijn die van de Paulownia Thomentosa. Als dit zo is, kijk ik er van op, dat die het doet in Holland, gr. Tons

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Thea, ik zou het leuk vinden als ej mij bij de links zet, ik zet jou bij die van mij!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Thea, dit is wel een erg leuke krans die je weer gemaakt hebt. Ja maar ik heb hiervoor nu te weinig tijd voor. Je weet wel waarom dit nu is. groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥