dinsdag 22 september 2009

EEN BOSSIE


.........DIT BOSJE MAAKTE IK VORIGE HERFST VAN TAKKEN VAN DE TROMPETBLOEM EN WAT KIWI TAKJES ER TUSSEN.......VASTGEZET MET SCHEUTEN VAN DE AKEBIA.........HET ZIET ER NOG ZO MOOI UIT DAT HET NOG WEL EEN WINTER MEE KAN........VANDAAR DAT IK HET EVEN AANGEKLEED HEB..........een herfst creatie.....DE MEZEN VONDEN HEM SCHIJNBAAR OOK MOOI.......EN ZIJN METEEN AAN DE ZONNEBLOEM BEGONNEN..........
.......als je even op de foto klikt kun je ze beter bekijken........

15 opmerkingen:

  1. Zou hier bij ons op de tafel ook wel passen hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat kan het zeker...ziet er heel leuk uit...ik vind die "herfstdingetjes"toch zo leuk staan...ga in het weekend de krans proberen te maken..daar moet ik even tijd voor nemen en omdat ik doordeweeks werk heb ik daar geen puf meer voor...vroeger deed ik dat wel meer maar de laatste jaren is er niks meer van gekomen...je hebt me weer geinspireerd!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo thea, is al het materiaal uit eigen tuin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er weer gezellig uit. En dan in het kader van: Wie wat bewaart heeft wat. Leuk dat je de tak weer opgepimt hebt, is nu lekker fris geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thea,
    dat ziet prachtig uit.

    Groetjes
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat kan jij dat toch goed
    Je bent een kei in kranzen
    De één nog mooier dan de ander
    Waaauw...ben gewoon een beetje jaloers :))
    Dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zoals alles wat jij maakt, heeeeeeeeeeeel erg leuk, ik kan goed geloven dat de mezen dit leuk vinden. :)) grusse von mir,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 'k Heb m'n ogen weer uit gekeken bij al het mooi's dat je deze en vorige blogs hebt laten zien !
    Groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi hoor. Ik begin er in dit appartement niet aan maar later, ja hoor. En dan heb ik al zoveel ideetjes opgedaan, dat je met waarschijnlijk een copycat zal vinden :p

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thea ik heb in mijn laatste berichtje vandaag bij mijn Bulldogmeisblog een link naar jouw blogje hier gegeven als je dat goedvind anders haal ik het weer weg hoor...
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe het altijd zo dat als ze op Thea klikken ineens jouw blogje wordt weergegeven..en ja ik droog de bloemen die ik er afhaal..ik heb maar 1 klein struikje in mijn mini tuintje en er lukken er soms maar een paar..anders heb ik te weinig om een hele krans te maken..moet er toch een paar "nepdingetjes" in doen altijd om het vol te maken...maar zo houd hij een hele tijd...bedankt voor je lieve berichtje hoor!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Thea, Via Francien ben ik op je blog uitgekomen. Super leuk ik heb maar bij alle drie even gekeken. Heerlijk om al die mooie plaatjes te zien. Ik kom zeker nog eens terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thea
    This is so pretty -something to do with my grapevines. How do you have the fruit attached by wire?
    vickie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat n knappe creaties maak jij seg !
    Wou je tevens bedanken voor je bezoekje aan mn blog ...
    fijn weekend nog,
    AmaZony

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥