donderdag 3 september 2009

BLAUWE REGEN KRANSJE



..................HET IS WEER TIJD OM KRANSJES TE MAKEN.....VORIG JAAR..HEB IK BIJ TOEVAL ONTDEKT DAT JE VAN DE BLAUWE REGEN BLAADJES HELE MOOIE KRANSJES KUNT RIJGEN..........IK RIJG ZE AAN STEVIGE BUIGZAME IJZERDRAAD.......erg leuk om te doen trouwens.......

...............ALS JE ZE OP EEN DONKER PLEKJE LAAT DROGEN BLIJVEN ZE BEST LANG MOOI.........NIET ZO GROEN ALS WANNEER ZE NET GEMAAKT ZIJN.....MAAR TOCH.....DE BLAADJES KRULLEN MOOI OM TIJDENS HET DROGEN..........

..........JE KUNT DIT NATUURLIJK OOK MET EUCALYPTUSBLAD DOEN.....maar dat word erg prijzig.....je hebt voor deze maat krans zeker 3 bossen nodig...........EN DE KRANS WORD DAN VEEL STIJVER.....DUS IK GA VOOR HET GOEDKOPE ALTERNATIEF...........

13 opmerkingen:

  1. hay Thea

    wat een werk zeg,dat zijn heel wat bladeren,maar het ziet er mooi uit.maar jij bent goed in kransen maken.trouwens je tas is super hoor, je gaat voor sjiek.ik ben heel blij dat ik weer op het net zit,figuurlijk dan,was wel saai hoor,het gekke was,ik kon wel patiece,wat ik dus ook veel deed.
    ik heb deze reis wat met pumpkins,vind het zo gezellig,DE HERFST,HEERLIJK,knus binnen zitten lichtjes aan, laat maar komen die bladeren.

    thea een goed weekeinde

    OMA NIJN

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Thea,
    Superleuk die kransen en ik ben dol op het blad van de blauwe regen. Hoe maak je dat? Draai je dan toefjes blad dakpansgewijs langs de krans?
    Of prik je door het blad heen zoals op de foto maar dan moet je elk blaadje van de blauwe regen los maken. Ben benieuwd, ben niet zo ervaren in het kransen maken..
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig, maare, mijn blauwe regen heeft een ander soort blad, dat lukt daarme niet, maar ik heb massa's laurier, daar gaat het vast ook mee. maar de queen van de kransen die zit toch hier. :)) liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tja ik ook hoor
    heb andere bladeren!!!
    zal ne keer op zoek gaan naar een gelijkaardig soort blad
    and the kransen queen dat ben jij zoals ons madam in de fles het zegt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige krans!!!! Ik krijg gelijk zin om ook aan de slag te gaan. Eens kijken of ik binnenkort een gaatje kan vinden. Ik moet eigenlijk eerst nog aan de slag voor een hobbymarkt waar ik 13 sept sta. Poeh, tijd te kort dus.
    Groetjes,
    karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hey wat een goed idee ! Ik heb een blauwe regen op balkon...jippie, dus gewoon rijgen op ijzerdraad toch ?

    Ik heb de hele beren santa kraam gevonden hoor hahahaha, ik zal een paar fotootjes op mijn crea blog zetten, want ik heb geen e-mailadres van je...

    http://2prulletje.blogspot.com/

    Kijk maar of je het wat vind, ik hoor je graag.
    groetjes, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi thea,

    ja der kranz sieht super aus.gefaehllt mir sehr gut.
    auf deine frage.ja es beginnt ein wennig mit rafelen.aber genau das finde ich hat charm.dann sieht es nicht sooo perfeckt aus.
    alle buchstaben bleiben in form.das ist kein problem.

    liebe gruesse conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor de tip ; leuk !
    Goed weekeinde , groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die zien er heel leuk uit.
    Kan ik er een komen halen :))

    Groetjes, Julianna

    prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De baby-welkomskrans is af !!
    Als `het` geboren is zie je hem vanzelf :))
    En wanneer wordt het P ?
    Maar jouw krans is ook weer erg mooi
    Dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk die kransen Thea. Ik heb het de laatste weken erg druyk gehad en de komende week ook nog, daarna komt er rust in de tent:-) Fijne avond!
    Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh Thea ik zie dat mijn recatie niet geplaatst is...dus nog maar een keer...ik vind die kransjes super die je gemaakt hebt...deze is mooi door de kleur zo...en je andere kransjes zijn altijd om te kwijlen zo mooi...prachtig kun je dat!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥