dinsdag 18 augustus 2009

OPGEPIMPT


.........EEN KOP EN SCHOTEL VAN DE ROMMELMARKT OPPIMPEN IS HEEL LEUK OM TE DOEN........

.........IK MAAKTE EEN BLOEM VAN TULE.....EN EEN SPELDENKUSSENTJE VOOR ER IN........EEN KANTJE PLAKTE IK AAN DE BOVENKANT VAN HET KOPJE......

..............OP HET SCHOTELTJE LIGGEN ENKELE OUDE WASKNIJPERS MET WAT LINT EROP GEDRAAID......

................EN EEN PAAR STUKJES KANT UIT DE OUDE DOOS......EEN LABELTJE MET EEN VINTAGE PLAATJE EROP HOORT ER HELEMAAL BIJ........OOK HET LEPELTJE BRACHT IK MEE OP DE ROMMELMARKT.....IS VEEL TE OPZICHTIG.........

........MAAR VOOR DIT DOEL PERFECT.......................MET EEN LINT AAN HET OORTJE GEBONDEN.....

20 opmerkingen:

  1. Dat vind ik een heel leuk idee. Is echt wat anders.

    Groetjes, Julianna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan zo Thea..het staat enig zo..past alles perfect bij elkaar ...supermooi gedaan!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een lief klein stilleven, leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoy Thea,
    leuk hoor, zie steeds nieuwe dingen, maar zelf heb ik nog geen zin om met dit warme weer wat te doen,, alles plakt vast.bleh.
    water loopt over mijn rug,bleh bleh, maaaar je kopje is heel lief hoor.

    greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Dat herinnert mij eraan dat ik ook lang geleden eens twee kopjes heb gekocht met het doel er speldenkussentjes van te maken. Goh, waar zouden die gebleven zijn?
    Dank je voor de inspiratie al ben ik bang dat die van mij niet zo mooi geworden zouden zijn als deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Das ist ja wunderschön gemacht!!!
    Möchte auch gerne so was geschenkt bekommen

    Liebe Grüsse
    Aus der Schweiz
    pummel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Thea,

    Wat een leuke vondst op de rommelmarkt.Temeer daar jij er zo iets moois van hebt gemaakt.Hoe kom je op het idee.
    Mag ik je een fijne dag toewensen.
    Groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi geworden hoor Thea. Ik heb de kop en schotel ook al klaar liggen maar was er nog steeds niet aan toegekomen. Misschien binnenkort. Maar die van jou is in ieder geval weer om te smullen. Gr. Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ziet er indd heel erg leuk uit, je bent toch een handige bliksem hé? hahaha, goud gedaon maedje, liefs van janine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En dat doe je zo maar even !...? Knap hoor ; ziet er erg leuk uit !
    Groetjes uit Assen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er weer een juweeltje uit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk idee met dat kopje, laat ik nu net een aantal kopjes weggedaan hebben, omdat ze zo klein waren(erg oud) Ik haal ze meteen weer uit de weggooibak, leuk voor een kadootje, gr.Tons

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi geheel is het geworden ! Ik vind je zpeldenkussen wel heel schattig, heb je die nou zelf gemaakt ?

    Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Thea,
    Nog even over die geweldige speldenkussen....zou je er misschien eentje voor mij willen maken ?
    Ik wil er ook voor betalen hoor! Ik vnd um zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hahah pepers (paprika) komkommers minitomaten tomaten en augurken hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ikke zelf gedaan zoals een flinke meid!
    ik vertrek hier rond 8 uur dertig dus tegen 10 bij jou denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  17. sorry voor die vervelende codes hhihi
    laten we onmiddelijk doorrijden hé
    ok?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk idee! Ik heb ook nog wat oude kopjes liggen waar ik een speldenkussen van wil gaan maken en jouw variant is wel heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥