woensdag 12 augustus 2009

HORTENSIA KRANS


..........DAT HORTENSIAS MIJN LIEVELINGS BLOEMEN ZIJN HADDEN JULLIE MISSCHIEN AL GEMERKT.......EN DAN NIET DIE FELLE KLEUREN.....MAAR EEN BEETJE DIE AFLOPENDE KLEURTJES......ALS ZE AL BIJNA UITGEBLOEID ZIJN......JA.. DAN ZIJN ZE OP HUN MOOIST........IN MIJN OGEN DAN........

.............IN ONZE TUIN STAAN ER HEEL VEEL....IN DE VOLLE GROND EN OOK IN POTTEN.........

........IK MAAK ER GRAAG KRANSEN VAN..........DOOR DE KLEUR EN DE BIJMATERIALEN WORDEN ZE TELKENS WEER ANDERS.........

.........EN DE ALLER MOOISTE BLOEMEN GEBRUIK IK NA HET DROGEN VAAK WEER ERGENS ANDERS IN......ZOALS IN M'N KOPFOTO TE ZIEN IS.........

...............................................................MOGELIJKHEDEN TE OVER......IK KAN ER GEEN GENOEG VAN KRIJGEN...................................................................................................................................................................

.......KLEINZOON TRISTAN WAS GISTEREN BIJ MIJ......SAMEN HEBBEN WE MET BLOEMEN GEWERKT...IK HEB DE KRANS GEMAAKT EN TRISTAN DIT BLOEMSTUKJE......HET EERSTE IN ZIJN LEVEN......6 JAAR......EN OMA HEEFT NIET GEHOLPEN.....EERLIJK WAAR......MISSCHIEN EEN BLOEMIST IN DOP..........ZOU ZOMAAR KUNNEN.......WE ZIJN EEN CREATIEVE FAMILIE.........

11 opmerkingen:

  1. Prachtig zeg. Hier nog een hortensia liefhebster. Heb er ook diverse in de tuin staan en moet me altijd inhouden als ik ze weer in de winkel zie. En uitermate geschikt om leuke dingen mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend zijn de kransen> Hortensia's zijn NA rozen ook mijn favoriete bloemen/planten en heb er ook diverse in de tuin staan. Koop er ieder jaar weer 1 of 2 bij en zo wordt mijn verzamling groter en groter, lol.

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooi hoor. Jullie doen me een tuin nog harder missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat een heerlijke krans.Die zou ik direkt meenemen :))

    Groetjes, Julianna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een kleine tuinman in de dop.stuur hem maar hierheen.
    je krasis hhel mooi,toch ook eens aan beginnen,ik heb ook veel hortensias.


    liefs greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Thea!!! wat een schitterende krans...zulke mooie kleurtjes bij elkaar...hoe hou je hem zo mooi??? is het een oasekrans als basis??...wat een vragen hè?! maar het ziet er dan ook zo mooi uit..schitterend...
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi thea,
    wir haben auch lange nichs mehr voneinander gelesen.
    dein kranz ist wundervoll.ich bin begiesert.bei mir steht auch ein strauss mit hortensien.
    kannst du mir vieleicht auch sagen wie ich sie trocknen kann?

    sei lieb gegruesst conny

    ik boffe du hast einen schoenen sommer?wir waren 2 tage an der nordsee und ich habe kilo um kilo muscheln mit nach hause gebracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. tjeempie
    Wat maak jij een mooie dingen van de hortensia`s. Bij ons hebben ze wat veel van de hitte geleden en zijn bruin geworden, maar ik probeer toch wat van jouw voorbeeld te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie krans en die kleinzoon van jou is een echt natuurtalent, zit zeker in de genen!
    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kijk, dat is duidelijk talent zit in de familie.
    De hortensia krans is prachtig! Heel mooi dat blauw gecombineerd met geel.
    Fijne week (en bedankt voor je complimentjes voor mijn laatste twee blogspostjes).

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥