maandag 31 augustus 2009

EEN TAS GEMAAKT...


.........DEZE TAS IS EEN EIGEN CREA by THEA CREATIE..........

........ZONDER PATROON MAAR MET EEN IDEE VAN ZO IETS MOET HET WORDEN GEWOON BEGONNEN.....STEVIGE GORDIJNSTOF......DE TAS IS 30 CM HOOG EN 33 CM. BREED.....DE BODEM IS ONGEVEER 10 CM......WANT DE TAS MOET WEL KUNNEN STAAN.......IK HEB ER EEN LAAG WATTINE ALS TUSSENVOERING IN GEZET......DE TAS IS GEVOERD MET EEN VOERINGSTOF WAAR AAN 1 KANT WATTINE TEGEN ZIT...........

.........AAN DE BINNENZIJDE AAN BEIDE KANTEN VAKKEN...IN DE ZIJNADEN VASTGEZET.....VOOR DE STEVIGHEID.......DE VAKKEN ZIJN AANGEPAST AAN M'N GSM EN PORTEMONNEE ENZ.........MIJN EIGEN LABEL ERIN GENAAID.........


..........................VERSCHILLENDE BANDJES MET SLEUTELHANGERS HEB IK ER IN EN AAN GEMAAKT......DIE KUNNEN VOOR DE SIER .....MAAR OOK GEBRUIKT WORDEN.........

............EEN EXTRA VAKJE AAN DE VOORKANT........ALTIJD HANDIG........VOOR EEN BOODSCHAPPENLIJSTJE OF ZO.........


.................HET KAN ZIJN DAT IK ER NOG EEN SLUITING AAN MAAK......ECHT NODIG IS HET NIET...DE VAKKEN ZIJN DIEP GENOEG........

.........DE HENGSELS ZIJN LANG GENOEG OM ALS SCHOUDERTAS TE DRAGEN......

..........WIE O WIE...heeft er een patroontje voor me van een klein beertje ongeveer 12 cm. groot, waar ik een sleutelhanger van kan maken.Om aan de tas te hangen. Niet gehaakt of gebreid,het moet van stof gemaakt kunnen worden.Of weet waar ik het kan vinden op internet.Ik zou er heel blij mee zijn !!!!..............
......Update.....Lieve Anoniempje.....hartelijk dank voor de link......er staan heel leuke patronen op......ik laat het wel zien als ik er iets van gemaakt heb........

16 opmerkingen:

  1. Zooo...Thea wat goed gemaakt zeg...altijd handig zo.n leuke tas...leuke stof gebruikt ook...knap hoor!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tas! En wat handig dat die vakjes precies op maat zijn. Ik heb ook altijd graag veel vakjes in mijn tas, dan hoef je niet zo te zoeken. Nou hier kun je lekker mee de stad in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. War een gave tas, leuk stofje!
    die zelf-made-tassen zijn en blijven toch de allerbeste! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. amaai proficait hé hihihi
    en ja hoor had het postje iets te vroeg gepland!!! morgen is het zo ver!
    knuf hé

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een handige tas. JIj hoeft nooit meer naar je spulletjes te zoeken!!!!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. en het ziet er geweldig uit, meid wat ben je toch een alleskunner, zeer professioneel hoor!! Hut ab. gruztie aus tirol

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi geworden en wat een mooie afwerking...top
    Die kan zo mee op reis naar P...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige en praktische tas heb je daar gemaakt. Hardstikke mooi


    Groetjes, julianna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Thea,

    Dat is uniek zo'n mooie eigengemaakte tas met alles erop en eraan.Ik vind het een knap stukje werk.Veel plezier ermee.

    Daaaaag Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er weer super uit Thea. En ja een tasje is nooit weg natuurlijk, je kunt er nooit genoeg hebben hahaha. Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk geworden ! En nu maar de stad in , pronken met die tas ;-)
    Fijne dag , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie tas. Ze hadden bij het Kruidvat ook Matouschka's van vilt om te maken. Ik zal voor je uitkijken naar een beertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. http://www.bluebonnetvillage.com/suebear.htm

    komt van deze site http://hobby.blogo.nl/2006/07/03/gratis-patronen-van-knuffels-beer/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Thea, wat knap gedaan zeg zo uit het hoofd, dan moet je er wel gevoel voor hebben! Super handig ook met al die vakjes en die bodem !

    Je vroeg om een patroontje van een beertje....volgens mij heb ik nog wel zoiets, maar dan moet ik even spitten. Vrijdag ben ik vrij, en zal ik er even induiken...tenzij je inmiddels voorzien bent hoor, laat je het me dan weten ?

    Anders kom ik er vrijdag even op terug, hoop dat ik het nog vinden kan....

    Liefs, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou zeg, jij hebt een blitse tas gefebriceerd, met alles der op en aan! Super! Ook ik zou best wel een zo teddy-beertje willen hebben, maar heb er tot op heden nog geen gezien. Ik kijk mee uit voor je. Heb wel een patroon van een beertje uit een geheel, als kersthanger, intresse? Laat maar horen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk en handig tasje. Is ook nog wel eentje op mijn wensenlijst, maar ja we kunnen maar één ding tegelijk hè.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥