zondag 2 augustus 2009

BOERENWORMKRUID KRANS


...........DIT JAAR STAAT ER OVERAL ONTZETTEND VEEL BOERENWORMKRUID......VOORAL IN BERMEN ZIE JE HEM STAAN.......EEN ECHTE ZOMERPLANT.....HIJ DROOGT HEEL MOOI IN........VROEGER GEBRUIKTE IK ZE WEL EENS IN DROOGBOEKETTEN.......MAAR WIE DOET DAT NU NOG.......

.........TOCH WOU IK ER GRAAG IETS MEE DOEN.....IK VIND HET ZO'N MOOIE PLANT......DAAROM HEB IK ER EEN KRANS VAN GEMAAKT......EEN ECHTE ZOMERKRANS......ALLEEN AL DE KLEUR IS ZOMERS MOOI..........

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie krans. De kleur geweldig, echt zomers! Ik denk dat je er lang plezier van zult hebben want droog zal het inderdaad ook heel mooi blijven.
    Groet,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh, Thea wat mooi. Prachtig, mooie gele kleur, en ik hoop dat ie mooi indroogd dan heb je er nog een hele tijd plezier van.
    Groetjes van Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en volle krans is het geworden. Daar ga je nog lang plezier van hebben.Fijne dag, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is tie mooi!! Die kleur is idd schitterend.
    Veel plezier ervan ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. thea wat mooi, die kleur geweldig.
    wat een idee van je, zou ik nooit opkomen.nu nog mooi opdrogen, maar dat zal wel lukken.groeten greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eine tolle Idee, aus den gelben Blüten einen Kranz zu binden. Die verwelken nicht so leicht, wie frische Blüten.
    Sonnige Grüße Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. vroeger deed ik dat ook, nu helaas niet meer zo, maar hier staat ie ook bijna niet hoor, de jouwe zijn echt prachtig. meid wat ben je fleisig. :))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Der Kranz sieht ja so richtig schön nach Sommer aus. Eine sehr schöne Idee und hält auch länger als ein Strauss frischer Blumen.
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zeg, en houdt het de vliegen en muggen een beetje weg?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige krans.Ben er helemaal weg van.

    Groetjes, Julianna

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥