woensdag 26 augustus 2009

BeNeDuis Meeting


.........IK SCHREEF EEN POOS GELEDEN AL DAT HET ER AAN ZAT TE KOMEN.....DE BeNeDuis MEETING.......MAAR HELAAS TOT 2 KEER TOE WERD HET UITGESTELD........

...........MAAR...DEZE KEER GING HET GELUKKIG WEL DOOR.........3 X IS SCHEEPSRECHT ZEGGEN ZE.........DAT ZAL HET GEWEEST ZIJN......DUS TOEN DE DEELNEMER UIT BELGIE MIJ HIER IN NEDERLAND KWAM OPHALEN.....ZIJN WE METEEN VERTROKKEN NAAR DUITSLAND.........DE REIS VERLIEP VOORSPOEDIG...........dat hebben we ooit wel eens anders meegemaakt.........

............JA....HIER BIJ DE KERK MOETEN WE AFSLAAN.........ZOUDEN ZE GEWETEN HEBBEN DAT WE KWAMEN...AL DIE VLAGGEN......even navragen bij der Friets.....En der friets zegt: Geachte leute, da war wieder mal denn benedeus meeting, darum hatten wir, habt ihr al gesien, die fanne wieder raus hangen. Jaja, die frau flasche ist hier sehr beruhmt, darum sind ihre geste, unsere geste!!ich habe gehört da wiel die belgische madame wieder nach der happy preis Bis das náchste mahl,aufwiederschnitzel!!!
HAAAhhhhhhhaaaaaaaaaaa die Friets............(Friets is de verslaggever van de plaatselijke Zeitung, en komt regelmatig in beeld als er een blogmeeting word gehouden!!)

.......DUS DAT IS DUIDELIJK....ZE WISTEN ER VAN.....DE MADAM IS OOK EEN ZEER GEWAARDEERD LID VAN DE GEMEINSCHAFT.....(wereldberoemd in het dorp)ZE KWAM ER ZELFS OP DE TELEVISIE........
DE FLÄCHENMADAM STOND ONS SAMEN MET SJUULKE AL OP TE WACHTEN........

...........EEN HARTELIJK WELKOM VIEL ONS TEN DEEL.........EN BINNEN STOND ER VOOR IEDER VAN ONS EEN HELE MAND VOL MET KADOOS TE WACHTEN......AANGEPAST AAN ONZE PERSOONLIJKE SMAAK.....ZEER ATTENT......DAAR VOOR NOG EENS HEEL HARTELIJK BEDANKT.....


...................HARDSTIKKE VERWEND WERDEN WE.....MET ALLEMAAL LEUKE EN LEKKERE DINGEN.........KIJK MAAR EENS WELKE THEE IK KREEG......DIE VOND ZE GOED BIJ ME PASSEN.....EEN COMPLIMENT TOCH......THANK YOE VOOR DE MUTCH.....

...............GELUKKIG WAS FRAU KOBUS (de buurvrouw) NIET THUIS......DAAR WAREN WE ERG BLIJ OM....ALS ZE HAD GEWETEN DAT WE KWAMEN.....HAD ZE NATUURLIJK METEEN OP DE STOEP GESTAAN OM HAAR BEKLAG TE DOEN......Ik ben blij dat ik niet zo'n buurvrouw heb, hoor !!!

.........ALTIJD MAAR KLAGEN.....EN MOPPEREN OP DIE BUUF.....die zo goed voor haar zorgt!!!.........Kijk maar eens hoe mooi haar huisje er bij ligt,ze mag zich in haar handjes knijpen, toch?Met zo'n lieve buur als Jeany!......


................NA EEN KOPJE KOFFIE EN EEN GLAASJE THEE......KREGEN WE EEN HEERLIJK BROODJE..........EN TOEN WAS SJUUL AAN DE BEURT.......MET Z'N ALLEN EEN RONDJE DOOR HET DORP...........

..........SIGHTSEEING........................MAAR DAT LAAT IK DE VOLGENDE KEER ZIEN........WORD VERVOLD.........

12 opmerkingen:

  1. stiekemerd, wanneer heb je die foto gemaakt??? hahaha, het ijs was wel heel erg lekker, niet waar?? hele mooie, leuke foto's meis. Laat de thee je smaken, ik drink er maar een sinaasappeltheetje op. :)) En der friets zegt: Geachte leute, da war wieder mal denn benedeus meeting, darum hatten wir, habt ihr al gesien, die fanne wieder raus hangen. Jaja, die frau flasche ist hier sehr beruhmt, darum sind ihre geste, unsere geste!!ich habe gehört da wiel die belgische madame wieder nach der happy preis Bis das náchste mahl,aufwiederschnitzel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahhaa, ik was te vroeg dus, ja ken gebeuren he, als je zelf niet mer blogt, hahahaha, maare, frau kobus heeft toch nog ff geklaagd, ze zei nl : "sage mal frau jeany, hóre mal, was war das den vor Lerm? Das nächste mal ein bischer weniger hart lachen....... und war das kuchen das ihr drausen gegessen habt?????? Ich mag auch kuchen.................".
    Pech gehad tante Kobus, de koek is op!!, Beyyyyyyyyyyyyyyyy, spannende, er komt nog een wordt vervolg. leuk!!! Kanniewachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die samenkomst zal wel voor heel veel plezier gezorgd hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zullen jullie een leuke dag hebben gehad ! Leuke foto's van gemaakt .
    Groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een wonderlijke dag. Ben benieuwd hoe het verder gaat ...........

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahahah jajajaa het was weer een heel leuk gedoe hé
    neit alles vertellen hé hihihihihi
    mijne komt nog maar momenteel nog geen tijd gehad
    knuf knuf hé

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om zo mee te mogen maken/reizen door jouw ogen :))
    Ik heb ook je site weer eens goed bekeken op zoek naar die babykrans en wat kwam ik erge leuke, mooie en originele ideeën tegen
    Ik heb genoten
    Nog 2 wk en dan is het zover!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Baby is gezond, maar moeder sukkelt nog steeds zo vreselijk, deze zwangerschap lijkt wel een hindernisbaan. Van de week weer een nacht in het ziekenhuis ter observatie. Maar nu is ze gelukkig op Thijs verjaardag thuis
    Fijn weekend en `preuleveuts` ze :))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jajaj heel lekker fris watertje hoor
    en kristalhelder maar berekoud hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dat er allemaal gezellig uit! en wat een beeldschoon huisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Thea, heel dom ik heb mijn reactie voor jou op mijn eigen weblog gezet, ik ga hier ongeveer neerzetten wat ik daar geschreven heb.Wij waren in Diever in Drenthe. En jullie?
    Helemaal leuk en ik heb al plannen voor 30 april om daar weer heen te gaan. 30 april omdat ik dan naar de dierentuin wil op die dag is het lekker rustig. Morgen weer jouw kant op. We gaan nu naar Mechelen en hebbendaar een huisje gehuurd. Guusje (hondje) ook mee.
    Ik heb er zin in. fijne week. lees maar op mijn weblog wat ik voor je geschreven heb. Ben wel benieuwd waar jullie waren in Drenthe. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wist dat jullie kwamen maar niet meer precies welke dag :)
    Ja mijn schone zus kan de visitie wel in de watten leggen hihihi....
    Leuk zo'n
    blogvriend contact dag :))
    Hele leuke foto's en het was heeeeeeeeeeeeeeeeeeel gezellig :)
    Geniet van t zonnetje vandaag
    groetjes van ons :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥