maandag 20 juli 2009

ZOMER DECORATIE


10 opmerkingen:

  1. THEA WAT MOOI,VOORAL DAT ENGELTJE,IK HOU VAN ENGELTJES.LEUK WERK HE DIE MOSAIEKEN MAKEN,IK HEB ER WEER WAT GEMAAKT VOOR DE VOLGENDE KEER.
    GROETJES VAN BOVEN nEDERLAND.

    GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh meid, wat mooi, en weer zo'n mooie foto's ervan gemaakt, je bent me toch een kunstenaar hé? Liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kunt zien dat je de collages met veel plezier maakt ; prachtig !
    Groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Thea
    Thank you so much for visiting and for your lovely words about my creation.
    Beautiful collage.
    ~ Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi thea ik vind jouw lange verhaal wel leuk hoor; zo leer je elkaar kennen toch? ik zal ook wel eens een wat langere reactie geven als ik echt op dreef ben groet lavender

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er weer iets prachtigs van weten te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. waauw mooi maar ja we kennen je nu al zo goed hé
    en neen niet naar het vliegveld hihih nog even geduld hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi teha,

    tolle deko auf deiner etagere.auf meiner liegt im moment frisches obst.

    sei lieb gegruesst von mir.
    ich hoffe du bist ok.

    conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig zeg. Dat moet ik toch echt ook eens gaan leren.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥