maandag 27 juli 2009

MIJN EERSTE


.......EINDELIJK IS HET ER DAN VAN GEKOMEN.......MIJN EERSTE DOOS IS KLAAR........

.........MISSCHIEN HEBBEN JULLIE ZE AL WEL GEZIEN OP DE BLOG VAN HET VROUWTJE IN DE FLES.......ZIJ IS EEN KEI IN HET MAKEN HIER VAN...........

........ZO MOOI ALS DIE VAN HAAR IS DEZE ZEKER NIET..........IK BEN NIET 100% TEVREDEN.........MAAR HET KAN ER BEST MEE DOOR..............

........ZEKER VOOR EEN EERSTE POGING HOEFT HET OOK NOG NIET PERFECT TE ZIJN..........EN AL DOENDE LEERT MEN.......DUS ER KOMEN ER ZEKER NOG MEER.........

17 opmerkingen:

  1. Nou, voor jou misschien niet perfect maar IK vind hem erg mooi!! En idd. al doende leert men.

    Groetjes.....van marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. knap gedaan hoor, t ziet er heel gelikt uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jajaj had het al gezien bij madam in de fles
    hhihihi maar je hebt dit keurig gedaan!!!!
    proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowwww dat ziet er schitterend uit! Helemaal niet van 'ja dit is de eerste en het kan beter'. Nee, niet te bescheiden zijn hoor, hij is hartstikke mooi geworden! Mag je best trots op zijn. Liefs en een fijne dag;-) Leonie
    www.tanteloe.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er geweldig uit hoor Thea, je kan trots zijn op dit resultaat. Ik kijk al uit naar de volgende :)) groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Thea,

    Wat een mooie doos al gemaakt.Dat lijkt me een precies werkje.Ik heb er geen ervaring mee.Ik doe een hoop maar dat net niet.Er zal best nog eens een andere komen denk ik, want doosjes heb je niet gauw te veel.
    Daaaaaag Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb al heel lang een Google-account en ook een blogspot... maar ik ben weer terug gegaan naar web-log.nl
    Ik wil m'n eigen weblog maken op m'n eigen site dat lijkt me nog leuker, maar dat 'hangt' nog;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou ik vind hem mooi geworden hoor en aldoende leert men.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou juffie, hij ziet er heel mooi uit, je had mijn 1ste eens moeten zien, :)). je hebt een mooie stof uitgezocht, en de sluiting vind ik heel erg leuk. Daar houd ik nu zo van, die zelf gemaakte dingetjes zoals de sluiting, niet van die gekochte troep, allemaal hetzelfde. Dus meid, "die frau lehrerin sagt, Hut ab". oftewel goud gedaon keind.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, Thea! Ik zou het niet kunnen.
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel toevallig kwam ik hier een mooi doosje tegen http://heidi-laflotte.blogspot.com/search/label/creative.
    Maar die van jou ziet er goed uit hoor. Ik doe het je niet na!
    Lijkt me wel een leuk karweitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En dat voor je eerst, klasse hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind dat je hem erg mooi gemaakt hebt. Zoiets is ook leuk om als kado voor iemand te maken. En natuurlijk voor je eigen leuke verzamelingen of sieraden

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, Deine erste Box? Traumhaft schön. Du hast großes Talent dafür. Ich bin schon sehr gespannt auf weitere Boxen von Dir.
    Liebe Grüße, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Knap hoor ; ik doe het je vast niet zo netjes na ! Ziet er leuk uit .
    Nog een fijne zondag , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wad fuer eine klasse arbeit.du musst echt nicht jamern.ich finde sie wirklich gelungen!!!!

    liebe gruesse conny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥