zondag 12 juli 2009

ROMMELEN MET FOTO FUN....





.................OP EEN REGENACHTIGE DAG IS HET LEUK OM IETS MOOIS TE MAKEN MET DE FOTO'S VAN JE KLEINKINDEREN.........

.........................LARS IN EEN BOEK ZETTEN.......OF EIGEN GELD MAKEN VOOR TRISTAN................MOGELIJKHEDEN ZAT.......EN DAN KEEK IK NOG MAAR OP EEN SITE......ER ZIJN ER NOG ZOVEEL MEER........

........HET GAAT SUPERSNEL ZONDER MOEILIJK GEDOE.........................................LARA-LYNN DAT IS GEWOON EEN ENGEL....DAAR VALT NIET AAN TE TORNEN........



11 opmerkingen:

  1. Leuk hoor. Wist niet dat die celebs je kleinkinderen kenden ;-)

    Babs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ja zeg, laat ik nu net die vogue gekocht hebben, leuk hé? de volgende keer zet je me er maar een handtekeing op. ;))) en die met die koutelebout, geweldigggggggggggggg. is leuk spul hé? Fijne zondag nog, greetz van mie,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gedaan ; leuk om naar te kijken !
    Nog een fijne zondag , groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, Thea op de voorpagina
    ook je andere creaties zij super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat kun je daar toch grappige dingen mee uithalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liebe Thea,danke für diesen schönen Link! Ich habe es auch ausprobiert! Man kann so schöne Bilder damit machen!
    Lieben Gruß,Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OT: Ik wil je de patroontjes mailen, maar stuur me even een mailtje dan heb ik je mailadres. Ps het sturen wordt eind volgende week ivm een storing in de scanner.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat je tegenwoordig allemaal al niet kan met een foto he.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hahahaha, op de voorkant van de vogue! Je bent een beste..!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoe doe je dat toch,vind het en heel leuk idee, zie je dat nou echt op straat,of is dat een dummie vraag.
    liefs van GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Thea, sorry dat je schrok van de foto, ik was nog een stukje erover aan het schrijven. Nee daar heb ik gewoond vroeger en er stond een foto van in de krant.
    liefs Hélène

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥