zondag 7 juni 2009

ZOMERSE ARMBANDEN


......... Echt een leuke armband voor bij een zomerse outfit .......... Ik heb allerlei kleuren door elkaar heen gebruikt........en ook verschillende soorten bedels ........ ook weer grotendeels gemaakt van sieraden die ik speciaal kocht om weer uit elkaar te halen ......... om er dan een heel eigen creatie van te maken ........ een sluiting zit er niet aan

dat is veel te lastig
........ ik heb er elastiek in gedaan ........


.............Ik maakte er een met zilver en eentje met goudkleurige accenten .......... een tikkeltje grof van opzet ........ Maar dat vond ik hierbij juist wel leuk ......Het mag ook gezien worden ..........
........ De diertjes hieraan komen van play-mobil en ook van lego ....... manlief heeft er een kettelstift met oogje in bevestigd....zodat ze eraan kunnen hangen .....


20 opmerkingen:

  1. enige armbandjes, en wat een handige man heb je.Ik vergeet meestal om sieraden om te doen.maar die van jouzijn mooi hoor.

    groeten Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie somerse armbandjes Thea en een super idee die lego en play mobil diertjes! :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jajajajajajaja
    super!!!!
    bon
    wordt het een knutseldagje????
    allé nog 3 weken!!!!
    ik tel af!
    dada

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello, I just your bracelet. The white kitten charm is my favorite :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. he Theake, meid wat leuk en wat een idee, om met lego of playmobiel figuurtjes het af te werken, je bent toch een genie hé? heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk en mooi gedaan. liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk dat je bij mij op visite was en een berichtje achterliet...zodoende kan ik jou ook weer vinden!
    je bent ook al zo'n bezige bij?!
    gezellig!!! ik link jou ook op mijn blog...
    heb je mijn tuinblog ook al gevonden? we hebben sinds gisteren 6eendenkuikens geboren! de eenden zijn mijn huisdieren en wonen in onze tuin!
    http://averyfairygarden.blogspot.com/
    groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag moedertje ja ik heb leuke ideen he!
    Die bedeltjes van lego en zo blijven leuk!

    hoop dat de blog van gisteren snel klaar is was trouwens super nog heel erg bedankt

    grotjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed bezig ;-)
    Ze zijn erg leuk !
    Fijne dag , groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke armbanden! Lijkt me ook erg leuk om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een unieke armband Thea.Goed idee.

    Bij ons was het vandaag mooi droog zonnig weer.De was heeft heerlijk buiten gehangen.Gisteren was er wat regen, lekker voor de tuin ,want die was erg droog.

    Groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi thea,

    wie suess sind die den.
    was fuer eine tolle idee von dir .
    ich bin begeistert.
    das shirt habe ich noch nicht gewaschen mit der aplikation.also ich wies noch nicht wie es danach aussehen wird.

    sei lieb gegruesst conny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo thea,

    die armbaender sehen fantastsich aus.
    ich bin begeistert,was fuer eine tolle idee von dir.
    das shirt habe ich noch nicht mit der aplikation gewaschen.
    sei lieb gegruesst conny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie armband thea!!!!!!
    laat de zomer maar komen!!


    lieve groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En nu de zon nog van de partij en de zomer kan beginnen.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige armbanden Thea, mogen gezien worden hoor!
    groetjes,
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  16. marjolein10 juni, 2009

    Even op je andere log reageren

    Oh...je kan wel zien, dat jij Crea-Thea bent...super die armbanden en een super idee !!

    Leuk dat jullie geboekt hebben en Villamore staat toch bekend om zijn mooie haven ?? Alvast veel voorpret

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke armbandjes zijn dit zeg, zo Crea met Thea dus.
    groetjes,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijk idee, sierraden kopen om ze uit elkaar te halen en playmobil en lego met een haakje eraan...daar gaan mijn ideeen ook alweer op hol!

    Lief dat je langs bent geweest! - Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke vrolijke maar bovenal originele armband!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een goed idee om sieraden te kopen en er een eigen creatie van te maken, zodat het echt iets persoonlijks wordt.
    Heel erg mooi gemaakt.
    Groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥