dinsdag 2 juni 2009

TILDA BOEKEN


......... Mijn laatste aanwinst in de serie Tilda boeken ..... is het boek *FRÜHLINGSWELT*........ Ook weer erg mooi ........ Ik kocht het in April bij Gepke ............. Er staan leuke dingen in om te maken .......het brengt mijn aantal intussen al op 3 stuks ........


........ Het eerste schaap is zo ongeveer af....en jullie weten het .....als er 1 schaap over de dam is ...... niet dat ik een hele kudde ga maken .........


.............. Bij mijn abbonnement op het mode maakblad KNIP ....... kreeg je deze labels kado ........ altijd welkom natuurlijk ..... bij iemand die zelf kleding maakt ...... Ik heb er natuurlijk wel met mijn eigen naam op ....... die kun je op verschillende plaatsen laten maken ........ voor zulke dingen is internet dan weer verschrikkelijk handig .........




........TIJDENS ONZE VAKANTIE IN ITALIE ZAG IK IN EEN WINKEL DIT LUXE GEURZAKJE LIGGEN................JE KUNT ER LAVENDEL OF EEN ZEEPJE IN DOEN...........
.........ER ZIT EEN BOEKWIJZER TUSSEN HET LINT GEKNOOPT........

17 opmerkingen:

  1. hoy Thea
    wat een mooi kant uit Frankrijk.
    En wat een schattige schaapjes heb je gemaakt,ik ben nog niet zover hoor.het boek met Tildapop heb ik van Miek gekregen voor moederdag,lief he.ik heb nog geen tijd om iets te maken want de tuin
    vraagt ook aandacht,en ik doe elke keer wat.

    lieve zonnige groeten van

    GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sorry het is Italie,
    kleine vergissing

    nog meer zonnige groeten

    GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi thea,

    ich meine das buch mit der maus.
    oben links im bild.davon moechte ich gerne von der pouppe mit der rosanen kleidung und der bueste das schnittmuster.
    die daneben steht.das waere echt klasse.

    liebe gruesse conny
    hast du noch meine adresse?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje schaap, ik heb nig geen Tilda boek in mijn handen gehad, denk dat ik meteen verkocht ben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hee Theake, je schaapjes zijn goed op het droge gekomen want ze zijn heeeel erg leuk, ik heb een tildaboek, en eerlijk is eerlijk, ik heb er niet zoveel mee, maar ik bewaar ze voor het geval ik ook kleindochters krijg, :)))), je geurzakje is toppie hoor, mooi, ik heb lekker genoten van het zonnetje vandaag, morgen misschien weer binnen knutselen, doegggggggggggggggggg van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig boek, onlangs heb ik op een markt stoffen aardbeien gekocht, de werkweschrijving had ze uit een Tilda boek.

    veel plezier met je nieuwe aanwinst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig hé die Tilda boeken ; kun je uren zoet mee zijn !
    Fijne dag , groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hé die Tilda boeken. ik heb er hier ook eentje liggen en heb er nog niets uit gemaakt. Ik heb een grote nood aan tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een boek op maat voor onze créa théa dus hihihihihi
    maak jij maar knuffeltjes ik ken in elk geval kindjes die blij zullen zijn!
    hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier nog een Tilda fan. Ik heb verschillende boeken van haar (en nog pakketten liggen om te maken). Er is ook veel te veel leuks.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toch altijd leuk he, al die Tilda's !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Thea,
    Ik vind die Tilda boeken en knutsels ook helemaal te gek, maar probeer de liefde nog even op afstand te houden :-)
    Je hebt een leuke site en zal best nog wel eens langskomen.
    Groetjes,
    Sandra oftewel sunnysandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Thea,

    Bedankt voor je berichtje ...

    Ja hoor, de kaartjes gaan natuurlijk allemaal echt de bus op, ik hou er wel van om verjaardagskaartjes en dergelijke te maken, en ik hoop dat de mensen er dan ook blij mee zijn, die ze toegezonden krijgen he.

    Het borduren verloopt prima, ik naai en naai en naai en naai ;-)) Ik was van plan om morgen of overmorgen nog eens een update te geven, dus hou die blog van mij in het oog. Je zal zien dat ik weer een stukje verder zit, maar ik zie nog lang het einde niet hoor. Maar het blijft superleuk. Vanavond ga ik me nog eens gezellig voor de televisie installeren en verder naaien.

    Verder heb ik eergisteren een leuke vilten bloem genaaid (ohoh, wat is vilt toch een leuk materiaal) en die ga ik binnenkort verwerken op een scraplayout.

    En die tuin, ja ... ik heb een tuin van meer dan 15.000 vierkante meter, dus er is inderdaad veel werk mee gemoeid. Gelukkig is het tuinseizoen in Zweden wat korter (van midden mei tot midden september). Ik werk heel graag in de tuin en vind het fantastisch om al die groentjes te zien groeien, maar midden september ben ik wel altijd blij als ik weer meer tijd krijg om te scrappen en naaien ;-))

    Prettig weekend !
    Mich.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahaha, waarschijnlijk is schaap 2 nu ook klaar, want ik kom alweer 3 dagen later.Maar beter laat dan nooit niet? Wat een dotjes overgens. Die Tilda boeken blijven leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoy THEA
    bedankt voor je berichtje,ik vind het neerlijk om in de tuin te werken,voor al als het niet zo heet is.wat heb je een mooie nieuwe
    foto,goed hoor.
    fijne avond nog.
    groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi, zo'n schaapje wil ik ook wel :p

    Enne over de ice tea, die zit lager op het doek, het doek is meer dan een meter lang, en je ziet op de foto alleen het stuk waar ik aan bezig ben.

    Liefs, Babs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb het geprobeerd, maar de vlek blijft er in. Thee is iets rot, en ik kan het volledige werk niet in het water gooien :(

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥