vrijdag 10 april 2009

VROLIJK PASEN




.......Heel veel buxus....en wat witte ranonkels...voeg daarbij wat kwarteleitjes en je hebt een leuke Paasdecoratie......Meer is niet nodig......of je moet nog ergens een paar veertjes hebben liggen......dat staat er natuurlijk ook erg leuk bij........

..........Deze vaas heb ik eerst gevuld met eieren..........daarna de krans er bovenop gelegd......Eenvoudig en puur.....Eigenlijk zelfs een beetje klassiek.....Maar dat is toch ook weer erg van deze tijd........IN DEZE TIJD VAN CONSUMINDEREN.......KUN JE MET WEINIG MATERIALEN BEST AL IETS MOOIS MAKEN.........MET GROTE BERGEN SPULLEN KAN IEDEREEN WEL WAT LEUKS MAKEN......DAAR IS GEEN KUNST AAN......IK HEB ER JUIST PLEZIER IN OM MET ZO WEINIG MOGELIJK MATERIAAL IETS TE CREËREN.....

........IK WENS IEDEREEN MOOIE GEZELLIGE EN ZONNIGE PAASDAGEN TOE.....

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooi tafelstuk heb je gemaakt. Hele fijne Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je heel mooi gedaan! Zier erg erg mooi uit.
    Jij ook fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en ik vind het weer prachtig, meid, je hebt gouden vingertjes. Hele fijne dagen ook voor jullie allemaal. liefs van jeany

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Thea,
    Mag ik je op de valreep nog goede dagen toewensen.Wat heb je een mooi stuk gemaakt.Doe ik ook zo graag van niets iets maken!!!!

    Groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lieve Thea

    mag ik jou en je gezin een paar fijne en gezegende Paasdagen toewensen, engeniet van de kleintjes.

    liefs van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt om langs te komen. Ik vind je paasstuk heel erg mooi, en je hebt gelijk, minder is meer.

    Liefs, Borduurmeisje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zou leuk zijn, ik ben er net in geslaagd om zo'n blogrol te zetten, de jouwe staat er al bij :D

    Liefs, Hoebeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Happy easter! Greatings from Germany.
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook al zo'n leuke blog. Wat een leuke paas decoraties heb je gemaakt, echt heel speciaal.
    Dank je voor het lezen van mijn blog. Ik vind het grappig dat jij net zo'n schaal met kipjes hebt, die van mij komt van de rommelmarkt voor de harmonie in Geulle, het is dus kennelijk toch iets Limburgs.
    Ik wens je nog een gezellige paas maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er allemaal erg mooi uit !
    Fijne dag , groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo
    danke für deinenKommentar. Ja, das sind Tilda Schafe, aus dem Frühlingsbuch.
    LG Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thea, eind deze maand komt het nieuwe zomernummer uit van de Ottobre.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥