zaterdag 18 april 2009

NIEUW SETJE MET KETTING


...... In de armband zit elastiek ....... je kunt hem zo aanschuiven .... lekker makkelijk ..... past altijd ......

....... Het slotvan de ketting zit aan de voorkant ....... en is tevens decoratie ........


.........De broek is gemaakt van dunne terlenka ....... met een krijtstreep......er zit stretch in ....Volgens hetzelfde patroon als de witte van mijn vorig logje....... de broek heeft een normale lengte en kan doorgedragen worden .......Ik maak mijn broeken en rokken altijd met elastiek in de taille ....... dat draagt lekker ........

........Het T-shirt ie een patroon uit de Knip Mode van Juni 2003 nr 5 ..... Ik heb het al vaker gemaakt ....... en het bevalt me prima ...... Volgens mij stond het zelfde patroon er vorig jaar zomer al weer in........

9 opmerkingen:

  1. mooie armband hoor. Ik vind em echt leuk, een rode graag voor mij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook hier mooi werk geleverd.Met fraaie voorjaarskleuren.

    groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zeg, zowel het shirtje als het sieradensetje zijn helemaal in mijn lievelingskleur. Fijn hé als je een goed patroon hebt. Je kunt het eindeloos gebruiken, steeds weer in een ander stofje. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is het weer sjiek, mooi, topp. meid, je bent een echt creawonder. je zult de blits maken met dit setjes, juwelen en kleding. mooie zondag en veel plezier met het dragen,doegggggggg

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vrolijke kleurtjes heb je voor de sieraden uitgezocht, het setje is erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er mooi uit zo bij elkaar ! Kun je mee voor de dag komen !
    Fijne dag , groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoooo nijvere bij wat heb je weer een mooie sulletjes gemaakt! Fijne dag, er is al wéér zon! Jipiééé;-)
    Liefs Leonie
    http://www.tanteloe.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is weer iets moois geworden, maar is dat ooit anders ??

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. sorry,,,sorry thea.
    je hebt gelijk hoor ,je was ook de eerste op mijn blog.
    ik heb het gezien.
    maaaare jullie twee zijn altijd trouw, een dikke pluim hoor.
    hoe is het met de kleine meid,doet ze het lekker
    liefs van OMA NIJN

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥