dinsdag 28 april 2009

ZONDER WOORDEN


............RICK en LARS en LARA-LYNN..............

10 opmerkingen:

  1. Je hebt er een prachtige collage van weten te maken.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echte parels zijn dit! Dat je er maar lang van mag genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja en dat ben ik ook!!!!
    wat een wolkje hé!!!
    fiere oma!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ontzettend lief,en grote broer , zoooo trots. heerlijk he die kleintjes, geniet ervan.

    liefs van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedenmorgen Thea,

    Wat een lief nageslacht.Geniet er maar van.
    Maar dat zal wel lukken denk ik.Wij genieten er ook erg van, je hebt er ook meer tijd en geduld voor dan vroeger toen je zelf in de kleine kinderen zat, vind ik!!!!
    groetje van Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o Thea wat een plaatje en wat kijkt ze al wijs de wereld in. Wat heerlijk moet dat zijn.
    En wat mooi die krans. Nooit erbij stilgestaan dat je er zoveel mee kan. Ik zat al gelijk te bedenken wie er in mijn omgeving zwanger is maar kon niemand verzinnen.Ik zit nu meer in de grootmoeders fase.
    Fijne dag. Het is hier ook prachtig weer. Liefs Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige hummeltjes. Echte snoepjes hoor! Heel veel plezier met je man's verjaardag en lekker snoepen van de heerlijke zelfgebakken vlaaien! Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is ze al veranderd ; leuk zo die foto's bij elkaar !
    Fijne avond , groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatjes! Stuk voor stuk. En ook jij heb dus je handjes vol als ze weer eens langskomen. Geniet er maar lekker van. Mij lijkt het heerlijk in ieder geval. Big hug uit Virginia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat mooi!!! Oprecht een trotse oma!!! met vandaag een trotse opa naast haar zijde. Proficiat, opa!!!! ;)))

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥