woensdag 1 april 2009

ALLES IS KLAAR..


............Deze babytaart maakte ik bij de geboorte van onze kleinzoon Rick.......rondom de neptaart plakte ik lange vinders.....erop muisjes en verder versierd met lint en allerlei leukedingen......zoals de flesjes met muisjes gevuld.......En er bovenop een knuffelbeer.......

..........Dochterlief wil nu graag een strokrans aan de voordeur hangen als de baby geboren is.....Daar voor gebruikte ik de beer van de taart...en omdat het een meisje word......alles in het rose......

9 opmerkingen:

  1. Goedenmorgen Thea,

    Dus als ik het goed begrijp wordt je binnenkort weer oma, spannend hoor! En rose dus,,,,,,,

    Zonnige groetjes van Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve OMa Thea.
    is er nog niets,wat duurd wachten toch lang he,maar ze heeft in ieder geval mooi weer erbij,stom van mij alsof je daar wat om geef.
    de krans is heel mooi hoor
    liefs van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat hoor dat je terug oma wordt!

    Die krans is echt wel prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jajaja, wa wachten geduldig mee hoor!!!!!! Is er al wat?????, Zoekses!!!! En goed persen hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk thea dat je weer oma wordt!!!!
    en ja wie wat bewaard heeft wat he maar zal best heel leuk zo staan aan de voordeur!!!

    ben net weer binnen want wat is het een heerlijk weertje he thea!
    echt genieten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. allé oma dat wordt dan binnenkort heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel druk hihihihihi
    dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat de beer nu ook voor de kleine meid gebruikt gaat worden!
    je taart vind ik ook erg leuk gedaan met al die lange vingers. Ik ken alleen een taart met allemaal opgerolde luiers, maar dit is eigenlijk veel leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk ! Spannend he , het wachten op de baby !
    Fijne dag , groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke taart, ik heb deze versie nog nooit gezien, alleen met die luiers. Mag ik vragen wat de basis is voor deze taart of te wel waar zitten de lange vingers aan vast? Groetjes, Harriet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥