dinsdag 3 maart 2009

TILDA TRIO


.........HET TILDA TRIO ZIT TE WACHTEN TOT ZE DE BABYKAMER MOGEN OPVROLIJKEN......

......En vrolijk gaat het zeker worden met zo'n stelletje kleurrijke Tildaberen....denk ik zo....



.........IK HOOP DAT ZE EEN VROLIJKE EN GEZELLIGE TIJD TEGEMOET GAAN......BIJ HUN NIEUWE ADOPTIE FAMILIE.......HET PATROON HAALDE IK UIT HET BOEK ****Sfeer maken**** DE KLEDING (broek en trui) KOMT DAAR OOK UIT....IK HEB HET WEL ENIGZINS AANGEPAST....DE REST VAN DE KLEDING IS DOOR MIJ ONTWORPEN......


........Ik heb toch maar weer mijn oude labels met mijn meisjesnaam erop genaaid.....Je moest er toen ik ze destijds bestelde erg veel van laten maken......WOU HET EEN BEETJE BETAALBAAR BLIJVEN...... JA....DAAR LIGGEN ER NOG EEN HELEBOEL VAN.....TEGENWOORDIG KUN JE ZE AL PER 20 STUKS OF ZO BESTELLEN.....Maar als ik nu nieuwe laat maken....JA..DAN BLIJVEN DEZE NATUURLIJK LIGGEN........Dus probeer ik deze nog zo voor en na op te maken.....

........MET LIEFDE EN PLEZIER HEB IK ZE GEMAAKT.....HET TRIO GAAT VAST EN ZEKER EEN HEEL MOOIE TOEKOMST TEGEMOET.........

19 opmerkingen:

  1. Ze zijn super geworden. En wat heb je er een leuke fotocollage van gemaakt.

    Fijne dag, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk! Is het patroon ook door jou ontworpen? Tis een heel gezelligstel met stoere namen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi thea,

    die sehen ja herzallerliebst aus.
    zum knutschen.
    besonderst das maedchen ist dir gut gelungen.

    liebe gruesse conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoy Thea

    wat een enig stel zeg.
    je bent ook een bezig bijtje he!
    er word veel uit het tilda boek gemaakt hoor,het is wel in trek.

    groetjes hoor
    van Oma greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jajajaaj zeker deze gaan een mooie toekomst tegemoet hihihi
    en ja blogje weg
    gedaan!
    maar heb alles mooi uitgeprint dan heb ik toch steeds de herinnering hé
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig stel !
    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi thea ich noch mal.

    ich bin dringent auf der suche nach grauem linnen.kannst du mir helfen.bei onlienstoffe haben sie ja linnen,aber kein grau.
    waere klasse von dir einen tip zu bekommen.und wenn moeglich sollte es nicht zu teuer sein.

    liebe gruesse conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heb zo'n idee dat je weer wat mensen gelukkig hebt gemaakt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedenmorgen Thea,

    Wat heb je leuke dingen gemaakt.Met zo,n mooie collage ervan.Nou je krijgt van mij een TIEN hoor.

    Groetjes van Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi mam

    Ja ik heb ze al live mogen bewonderen dan zijn ze zelfs nog iets mooier!!

    Tja nog even afwachten he voordat ons prinsesje komt voor mij mag het wel haast zo ver zijn maar goed 37 weken zwanger dus thuis bevallen zit er nu in!!
    Wie had dat gedacht wij niet wel.

    Groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat knap. Maak je die echt zelf ..oook op bestelling ? En een cuttlebug is apparaatje waar je mee kunt stansen voor kaarten en scrappen. Dat app. is niet zo duur maar de rest wel, de alfabetjes etc ...dus ik twijfel.

    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. meid, ze zijn geweldiggggg, zo leuk, Lijkt me ook heerlijk te weten dat ze dra op het kamertje van je kleindochter kunnen staan. Toppie hoor. Liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. meid, als je heir binnekomt moet je gelijk lachen, zo leif je muisjes, en je hebt ze zo vrolijk gemaakt, echt waar, je krijgt gelijk een flinke glimlach op je snoet. Fijn weekend meid, cu,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Snoezig triootje !!! Ik vind ze leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die zijn allemaal zo mooi geworden! Ik vind ze zelf ook heel leuk en zou er graag toch ook eentje maken, maar die tijd toch altijd hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dag Thea,

    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog.Inderdaad doet Crea by Thea het nu wel goed, ik heb het opnieuw ingevoerd.

    Met de vriendlijke groetjes van Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedemorgen Thea,

    bedankt voor je felicitatie!

    De beren zijn echt echt prachtig geworden en de kleertjes zijn erg, erg leuk! De namen passen goed bij de beren :D

    Fijne dag!

    -:: Groetjes Maris ::-

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat zijn ze leuk
    Enig om te zien
    Net fam. Muis met mientje,... enz

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Nicht,

    Wat een geinig en eigenwijs muizenstel is dit! Die ene met zijn jasje waarop ook het koddige labeltje van Thea Willems staat. Ik zie je Mam al glunderen vanuit de hemel. Zij was ook zo handig, kon àlles volgens Moeke's verhalen. Dus je hebt het van geen vreemde!
    Liefs,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥