donderdag 19 maart 2009

DE WAS VAN TILDA


........In het winter wonderland boek van Tilda zag ik een heel snoezig truitje in een kerstboom hangen.........Ze waren aan een klein metalen kleerhangertje gehangen.....

.......Ik vond het meteen een leuk idee om er iets mee te doen voor op de babykamer.......VOND HET EEN LEUK IDEE OM ER IETS MEE TE DOEN.....VOOR OP DE BABYKAMER...........Maar ja....zoveel kleerhangertjes had ik helaas niet.....en om die zelf te maken.....zat ik niet zo zitten.....Achertaf dacht ik dat ik ze ook van karton had kunnen maken.................In de la lag nog een zakje rose klwasknijpertjes....dus toen was het besluit snel genomen.....

............Het werd een waslijn vol met meisjes kleding......

......Een paar patroontjes stonden in het boek......de rest heb ik er zelf bij verzonnen.....

......Super leuk om te doen...die kleine frutsels......

18 opmerkingen:

  1. leuk om zo in een kinderkamer te hangen vind ik.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief waslijntje !
    Alvast een fijn weekeinde , groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo Thea wat vreselijk leuk! Je lentedingetjes eronder trouwens ook. Ik denk dat jij ook geniet als je zoiets aan het maken bent. Een heel fijn week-end met heel veel zon!:-) Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is helemaal super. Wat een leuk idee.
    Fijn weekend, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh die zijn gewoon zo leuk en schattig! Heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi thea,

    man wie suess.einfach hinreisend schoen.was fuer traum.
    ich bin begeistert.

    liebe gruesse und ein wunderschoenes wochenende wuenscht dir conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. thea.
    wat een schattig wasleintje met mini kleertjes,dat heb je reuzeleuk gedaan.
    straks naast de babykleertjes,wat een verschil.
    Oma Nijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. en het ziet er enig uit!!!! Meid, je bent een echte creabea!!! Mooi hoor, Leifs van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend schattig!
    Heel leuk idee zeg, en het staat vast heel leuk in de babykamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartstikke leuk Thea!
    Ik moet Jeany wel corrigeren. je bent een creathea ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. veel schatiiger met die wasknijpers hoor
    en lente logje is aangekomen
    u vraagt wij draaien hihihihi
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattig Thea zo een waslijntje. Daar wordt je toch vrolijk van of niet. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. en mädel, weer im town?? Het weer was hier vandaag barslecht, ik denk dat ik maar weer in winterstand kruip. ;)), Doegggg

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En de was hangt al op het kamertje hoor staat erg leuk.
    Nou mag ze dus echt komen hoor, maar ja ze heeft nog weinig zin jammer genoeg.

    Nog heel erg bedankt omi voor de mooie waslijn

    groetjes sandra en kids

    BeantwoordenVerwijderen
  15. lieve Thea

    als je op mijn blog kijkt ,heb ik een verassing voor je,
    hoop dat je het leuk vind
    Oma Nijn

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Brrr, het is inderdaad geen lente zo :S maar wel een dagje om aan tafel te prutsen met vilt..dat doe ik dus ook ;)

    Fijne dag, Thea!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sterkte voor je dochter en jullie met de laatste loodjes
    Dag en bedankt

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥