woensdag 25 maart 2009

PASEN en KRINGLOOP



................De krans maakte ik van wat takken van de kronkelhazelaar.........hier en daar heb ik er een kwarteleitje tussen gestoken..........Zo samen met het hazen bruidspaartje is het best een leuke paasdecoratie geworden.........

............Tijdens ons weekendje weg bezochten we ook enkele kringloopwinkels.......ik vind het altijd heel leuk om daar rond te snuffelen......zo spannend ook...je weet nooit wat je tegen komt........Bij de eerste vond ik een boel leuke dingen......zoals dit leuke stolpje...ik heb er een schaaltje met een ouderwets kanten kraagje onder gelegd......en een paar gedroogde roosjes.....meer is er niet nodig voor een leuk geheel............Ook dit leuke rekje met 6 flesjes vond ik hier.....de prijs viel erg mee.....ik heb er een paar witte ranonkels in gezet........die had ik over van een stukje......maar er past eigenlijk alles in......Je kunt de flesjes ook uit het rekje halen en los gebruiken......met een enkel bloemetje of takje erin......staat dat ook al leuk.........vooral in de periode dat de bloemen zo erg duur zijn is dat handig.......



.........Ik vond nog veel meer......dit weekend.....maar dat bewaar ik voor een andere keer......

11 opmerkingen:

  1. Hele leuke vondsten die je gedaan hebt in de kringloopwinkel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. volgende keer gaan we dan niet naar happy price maar naar jou kringloopwinkel!!!!!!!
    OK,,,???????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. meid, wat heerlijk he die vondsten, je vraagt je af waarom mensen dat weggooien. ik moet er ook nog eens naar toe. Ik ben bezig met mijn 1ste beer. Heb er echt zin in hoor. Veder koud en nat hier, lijkt wel herfst. Maar, jouw vondsten laten het zonnetje weer schijnen.;))) Doegggggggggggg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Thea,

    Het past ook altijd bij jou.Of er in of erbij.Dat hebben verzamelaars geloof ik meestal.
    Hele mooie dingen hoor en plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zelf gaan we ook eens regelmatig een kijkje nemen in zo'n kringloop winkel en is soms verbazend wat je daar allemaal kunt vinden.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk stolpje ; die had ik ook niet laten staan !
    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke spulletjes heb je gevonden, ik vind de hazen met krans erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ranonkels zijn mijn favoriete bloemen, ik vind al die dichte blaadjes zo mooi !!!

    Wat het weer in Zweden betreft, het is hier toch een stuk kouder hoor, kan in de winter tot -30 gaan, en er ligt best wel veel sneeuw soms !! Dus zeker nog geen tuinweer hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De oogst van het scharrelen in de kringloop was goed.
    Leuk, dat stolpje.
    Fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk om lekker rond te snuffelen in de kringloopwinkels. Ik blijf me ook altijd verbazen wat mensen wegdoen. Jouw "schatten" zijn super gewoon. Helemaal dat rekje met die 6 flesjes.

    Fijn weekend, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik was verleden week in een kringloopwinkel. Vind het leuk om wat dingetjes te kopen en te groeperen in de tuin met een plantje erbij ofzo.
    Verder toch droog gehouden hier vandaag. Willem die in Overijsel was heeft wel slecht weer gehad. Ik hoop voor morgen op een droge dag kunnen we toch buiten het een en ander doen. komen net terug van een wandeling en de temperatuur is best lekker.
    fijne weekend Thea. Nog een paar nachtjes slapen en dan komt delente. haha. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥