donderdag 12 februari 2009

TILDAS LANDSTED



........Een paar dagen geleden kreeg ik eindelijk mijn boek binnen......DE NIEUWSTE TILDA LANDSTED.....Daar keek ik al een poosje naar uit......Ik had het besteld bij
.......YOUR ZOAP.......Even klikken als jullie ook eens een kijkje bij haar willen nemen.......BEDANKT GEPKE......Zij verkoopt ook de originele TILDA stofjes.......Online of in de loods.......

........De vogel op de kooi vind ik ook wel leuk.....misschien ga ik die wel maken.....

.........Er staan wel meer dingen in het boek die ik leuk vind...maar voorlopig ben ik nog even bezig met andere dingen...en alles tegelijk......Tjaaaa.....dat lukt mij zelfs niet......


...........................................................................................................Ik hoop dat we een hele mooi en lange zomer krijgen....dan kan ik lekker buiten nog een heleboel dingen maken....Gezellig die lange avonden...buiten knutselen....

9 opmerkingen:

  1. Echt een hebbe ding dat boek ; ziet er leuk uit ! Nou maar aan de slag zou ik zo zeggen !
    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gut joy, krijg bijna een hartverlamming, nee hoor je staat er nog netjes tussen, ik zou niet durven, maare, geen plaatje, snap jij het? nee ik ook dus niet. Maare, we blijven ons best doen met die logjeslinkies.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen,

    heb zo een idee dat je niet zult moeten zoeken wat met de vrije uurtjes te doen he ;-)

    Fijne vrijdag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Thea!

    Jij hebt anders ook erg leuke hobby's en zoveel...ooit wil ik ook kransen gaan maken, die van jouw zien er super uit.
    Zoek je zelf alle spulletjes voor je kransen in de natuur op?


    -:: Groetjes Maris ::-

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kijk nu al uit naar alle foto's van de creaties die je gaat maken uit dat boek.

    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohh, theake, ik vind je hartlabeltje eniggggggggggggggggg, meid je bent een duizendpoot!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik weet niet wat ik de laatste 2 weken gedaan heb maar ik heb heelwat blogleesachterstand. Wat zijn je Tilda-hartjes leuk geworden en Poppy de beer is om te zoenen.En het nieuwe boek Landsted heb ik op al heelwat blogs voorbij zien komen. Ik ga hem zeker ook bestellen want er staan zulke leuke dingen in. Maar dan heb ik natuurlijk zo weer een blogleesachterstand. Soms is het moeilijk keuze's te maken.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die kleine Maus ist ja einfach zu süß.
    Liebe Grüße
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie dingen staan er in dit boek weer he !!! Ik heb hem vorige week in Stockholm ook in mijn handen gehad.

    Maar ik wacht nog even af, want bij ons in Zweden, komt die gewoon in de bib te liggen ... ;-))

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥