donderdag 22 januari 2009

DOORTJES CARNAVALS WEBWINKEL


........YES ........Mijn webwinkel draait weer op volle toeren........onder de naam...DOORTJE....Heb ik mijn eigen Carnavals Webwinkel.....met eigen gemaakte kleding.........

............Ik maak alleen wat ik zelf leuk vind om te doen......en waar ik de juiste stof voor heb liggen.....

.........Dus niks geen gedoe met dingen maken waar je op dat moment helemaal geen zin in hebt.....geen verplichtingen.......

.....En zeg nu zelf.....die kleine clownspakjes zijn toch een feest om te maken..........

..........Wil je al mijn advertenties bekijken.....klik dan rechtsboven op de link........en wie weet....komen we elkaar op Marktplaats nog wel tegen......

18 opmerkingen:

  1. yes kan ik toch kijken, heel erg leuk meid, nu snel ff naar je winkeltje, doeggggggggg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo ben ff gaan winkelen, ENIG!!!!!!, wat leuk meid, en inderdaad, wat een werk met die linken hé? Maar zo komen de mensen wel kijken, harstikke leuk!!!! Dus nu ben je winkeljuf geworden, en eigenaar, en inkoper en ....., druk hoor!!! ;)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi thea,

    die kleidung ist ja herzig.sehr niedlich gemacht.
    auf deine frage wegen dan taschne.
    ja ich kann es in verschiedenden groessen nahen.das waere kein problem.
    ich ja noch etwas.ich weiss jetzt wie die tvsendung heisst.

    liebe gruesse und ein wunderschoenes wochenende wuensche ich dir.
    sydney

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi thea.

    ich lach mich kaputt.
    sorry aber musste eben schmunzeln.das mit der tv sendung habe ich in einem anderen blog von dir geschrieben.
    war auf der suche nach dem wort tuinruimers.met rob.....
    naja!
    das metaldingetje habe ich in einem hobbywinkel gekocht.gibt es aber sicher auch im schneidereizubehoer.
    in verschiedenen masen.
    viel gluck.ist wirklich pracktisch.aber eben auch nicht unbedingt guenstig.
    ein schoenes wochenende und noch viel spass bei den negsten baeren fuer deine tochter.

    sydney

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen,

    ga me wagen aan een korte blogronde want heb dat toch wel gemist. Er hier weer hele mooie dingen te zien he.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HAHAHAHA ik herken onze ollandse daar wel hihihih
    en je muis opes sorry beer had ik gemist heb je op mijn feedreader gezet dan mis ik tenminste niets meer want je hebt zoveel blogs zeg amaai moeilijk om bij te houden zenne hihihihih
    veel succes met je verkoop hé!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke carnaval kledij hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vrolijke boel daar bij jou ;-)
    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om al je creaties te zien en te bewonderen.
    Leuke setjes zitten er bij.
    Maar hier geen carnaval....
    Veel,plezier van de week
    Dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heb nog ens ff gekeken naar je winkeltje, nou nou, is erg druk daar, je zult zondags ook wel open houden en zeker ook nachttijden? Meid, wat leuk voor je, nooit gedacht dat dat zo'n hit zou zijn. Nu dus gewoon hele jaar door naaien voor vlg jaar, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat je hiermee ook aan de slag gaat !!!

    Het uitstapje naar België is zowel werk als plezier.

    Donderdagavond vlieg ik naar België omdat ik vrijdag in Duitsland werk, en daarna brei ik er gewoon een weekendje thuis in België aan vast ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi thea
    mooi hoor al die kleding.
    ga je ook nog andere dingen verkopen???
    je kunt ook leuke hebbedingentje maken of inkopen,en dan weer verkopen.
    is maar een idee.
    knuf maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoe gaat de verkoop meid ????
    het is hier stillekes watn bibi is ziek
    dus effe dada komen zeggen en dan kruip ik weer onder de veren!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi dat je dat kan maken! Heb je je eigen outfit ook al gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou kijken of ik nou kan reageren op je site Thea.
    Het is iedere keer afwachten, dan tik ik van alles in en verzenden ho maar.
    Je bent een echte creatiefeling Thea, zit je wel ens stil ;-)))
    Mooi hoor al die carnavalkleertjes.
    Fijn weekend, groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke pakjes heb je gemaakt, jammer genoeg zijn mijn kinderen te oud om verkleed te gaan (op punk na :S ) maar anders wist ik het wel!

    Mag ik je linken?

    Enne ben zelf ook erg happy met de anemoontjes, staat er leuk in de kamer :D

    -:: Groetjes Maris ::-

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ben weer ff in je winkeltje geweest, dat lila cowboy pak is erg leuk en ze bieden weer goed he? Meid, je kunt bijna op vacans van je zuurverdiende centjes, hahahah

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥