dinsdag 13 januari 2009

SLAAPKAMER


........HET REKJE DAT IK VOOR KERSTMIS BIJ DE SNUFFELSHOP...ja..die winkel heet echt zo...MEE BRACHT......
.......HEB IK OP ONZE SLAAPKAMER GEHANGEN......HET IS EIGENLIJK BEDOELT OM NEER TE ZETTEN....ALS KOOKBOEKEN STANDAARD........DE MUREN ZIJN ZACHTGEEL GESAUSD......MET AF EN TOE EEN VLEK DIE IETS DONKERDER IS......
......IK WEET NOG NIET ZO GOED WAT IK ER AAN WIL HANGEN......VOOR NU KOOS IK DE GELE TILDA HARTJES.....EEN IENIE MIENIE LAURIERKRANSJE....... EN EEN EUCALYPTUS KRANSJE........EN EEN MOOI HARTJE.........HET IS ECHT ZO'N REKJE WAAR HEEL VAAK IETS ANDERS AAN GEHANGEN ZAL WORDEN.......

7 opmerkingen:

  1. hee theake, het ziet er harstikke leuk uit, mooi rekje joh, is nog wat voor mijn neue bauerkuchen, haha, maare, je hebt het leuk gedecoreerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeie morgen,

    zal daar dus ook wel heel gezellig zijn dus.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Thea,

    Hartelijk bedank voor je bezoek op mijn blog! Ja, ik kan nederlands heel goed verstan maar niet zo goet schrijven! Ik ben geboren in een dorpje vlaakbij Osnabrück maar nuu woohn ik in de beurt van Braunschweig in Duitsland! Ik fand es echt goed om nach Enschede te gaan om te winkelen! En ik hab een beetje Nederland op school gelernt!

    Ik vind je TILDA haartjes en je kransjes ook heel leuk!

    Beste wensen uit Duitland een tot ziens!

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Guten Morgen Thea,

    ja, je kan een link plaatsen naar mijn blog om nu beter naar mij te komen .... ;-)))

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahahaha zo weer typisch hollands hé "zachtgeel gesausd" hahahahahahaha waar halen jullie toch wel al die mooie beschrijvingen !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee om het rekje op te hangen met wat spulletjes eraan. Het ziet er gezellig uit.
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat past het zo ook mooi zeg! Ruikt ook lekker op je slaapkamer, eucalyptus!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥