donderdag 8 januari 2009

KLASSIEK


....................VRIJ KLASSIEK ZIJN DE BLOEMSTUKKEN GEWORDEN DIE IK GEMAAKT HEB...............


...................................................................................................IK HAD NOG WAT BIJMATERIALEN OVER VAN DE KERSTSTUKKEN.....EN DAAR PASTEN ALLEEN ORCHIDEEËN BIJ NAAR MIJN MENING...........EN OMDAT IK DIE AL HEEL ERG LANG NIET MEER GEKOCHT HAD......DACHT IK JA.....WAAROM NIET.....IK HAD EIGENLIJK LIEVER WITTE WILLEN KOPEN MAAR HELAAS......NIET VERKRIJBAAR......

.............BOVENDIEN KAN IK NU NIKS GAAN KNIPPEN VAN GROEN EN ZO.....ALLES ZIT ONDER DE SNEEUW........EN DAN WORD HET HEEL LASTIG OM WAT TE VINDEN.......

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi hoor Thea, bij jullie heeft het gesneeuwd ? Hier is het goed aan het vriezen maar geen sneeuw. Ben al blij, want ze spreken van na het weekend zachter weer. Ik kan niet zo goed tegen die kou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeie morgen,

    kan niks anders zeggen dan dat het weer mooie werkjes van je zijn, maar is dat ooit anders.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi thea
    dat heb je weer mooi gefikst zeg.
    ik had ook een logje over bloemen.
    het is hier prachtig weer,maar wel koud het vriest hier nog.
    ik zit nog steeds te kijken of die vogel nog terug komt,en dat ik dan een betere foto kan maken.
    nou we wachten maar af hé.
    wens jullie alvast een heel mooi weekend.
    dikke knuf maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lastig of niet, je maakt er altijd wat moois van. Heel erg schoon meid!!! Fijn weekend, wordt knutsel weekend heb er zin in, ha!! Doeiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Thea,

    Ja hoor, ik heb nog beren gemaakt. Ik heb mijn eigen beren zelf ontworpen. Heb er nog een paar van. Momenteel ben ik gestopt met berenmaken, maar ik neem de draad wel weer op, want het is inderdaad een verslaving als je ermee begint. De bevestiging is niet moeilijk. ik werkte altijd met houten schijven. Het moeilijkste van de beer is de kop en het naaien van een mooie neus.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Thea,

    Je maakt werkelijk de mooiste bloemstukken. telkens neem ik mezelf voor om het ook weer eens te proberen. Maar ja, het komt er steeds niet toe (en waar ik nou zo druk mee ben???, of gaat de tijd gewoon zo snel).
    De namen van de beertjes Max en Maxime heb ik niet zelf verzonnen, die hadden ze al en ik vond ze wel bij ze passen dus heb ik het zo gelaten.
    Die oude profielfoto had ik wel weer genoeg gezien en wilde weer eens wat anders. Ditmaal een creahartje van mezelf genomen.

    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ach hoe je het ook bekijkt je maakt altijd heel mooie stukjes
    madam in de fles zegt het ook µen ik noem je vananf vandaag madam met goud in de vingers hahahahah
    jajaja ik moet weer gaan werken hihihihi
    life is hard hahah
    dada
    OT merciekes voor het stemmen hé

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Thea
    Ik kijk mijn ogen uit, je maakt alles zo mooi, volgens mij mislukt er nooit iets bij jou.Dat rekje heb ik ook maar dan als boeken standaard, leuk hoor
    OMA NIJN doeg

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥