vrijdag 16 januari 2009

DECORATIES IN JANUARI



..........Lange tijd vond ik de eerste maanden van het jaar een verschrikking.....niks leuks te beleven....grauw en grijs....Meestal koud...Nee ik vond er echt niks aan...Ik keek echt uit naar April.....zat op de lente te wachten....Maar intussen heb ik er alleen de eerste week van junuari last van.....

......Nadat de kerstboom opgeruimd is....kan ik me helemaal uitleven in nieuwe decoraties.......want kaal en ongezellig is het...zo na de gezelligheid van december......

........Het dienblad op de tafel heb ik eerst aangepakt....witte hyacinten in de schaal en op het mos een engeltjes decoratie...die ik tijdens de kerstperiode ergens op de kop getikt heb.......


...........De taartpuntjes heb ik wel voor de Kerst gemaakt...maar ik vind ze er nu ook nog goed bij passen.....dus mogen ze nog blijven liggen.......

.........Het hart gemaakt van een oude metalen kleerhanger heb ik aan de vogelkooi gehangen.......de eucalyptus is intussen mooi ingedroog...........


.........In het midden hangt het hart...dat we kochten op de beurs Countryside in Gent....in November van het vorig jaar........

13 opmerkingen:

  1. Je hebt weer hele mooie kerstdecoraties gemaakt hoor!! Ik heb daar ook altijd last van zo na nieuwjaar, ik verlang ook weer naar de lente, alhoewel ik me wel kan amuseren met mijn hobby's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt het weer mooi gedecoreerd hoor.....hartstikke gezellig!!!!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou meid, wat heb je dit weer mooi gemaakt, prachtig gewoon weg, ik vind het zo kanp dat je dit zo uit je 'losse' pols doet he, daar heb ik helaas niet veel kaas van gegeten. Maar ik kijk het wel bij jou af ;))), mooi hoor meid. Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Thea,

    Ja, es stimmt, je kan niet reageren op mijn laaste log. Het is alleen een informatie dat ik morgen niewe hartjes heb om te verkopen! Wußtest Du, daß ich Herzchen nähe? Ich habe sieh schon in die ganze Welt geschickt, jetzt habe ich eine neue Kollektion für den Valentinstag gemacht.

    Das Herz was Du heute siehst ist mein Lieblingsbild aus meiner Sommerkollektion, hier sind alle Bilder:

    http://ein-stueck-garten.blogspot.com/2008/08/new-summer-heart-collection.html

    Groetjes uit Duitsland!
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thea,

    Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Ik had alleen nog maar op je tuinblog gekeken maar op deze staan ook leuke dingen. Ik voeg hem toe aan mijn favorieten !!

    En weet je niet zoveel over Zweden? Dan zou ik zeggen van nu en dan eens binnen te wippen op mijn blog, dan kan je er af en toe iets over Zweden lezen, of er wat foto's zien van de omgeving waar ik leef ...

    Groeten !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi thea,

    ich werde in dn negsten tagen den link veraendern.
    verfsprochen.

    ein mooies weekend wens ik jou.
    sydney

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hee meid, ff over je MP, ik zou niet alleen dat hier tonen, maar ook een linkie naar je Mp maken en het dan je 'webwinkel' noemen, als ik zie dat je binnen een maand over de 2000 gasten hebt, zullen er ook vast velen zijn die dan daar gaan kijken, maak er een blogje oiver en dan een webwinkel aanprijzen, want dat is het toch ook eigenlijk, net zoals die duitse wanda shops. Sydney heeft er ook zo een,kun je zien wat ik bedoel. maar ik denk dat Mp beter verkoopt. Ik vind het een goed idee, wat je vertelde, dus gewoon doen!!! Enne, ventje heeft geen lamme arm maar een stijve nek, hahahaha, hij is nu bijna op de helft, maar dan wel de 1ste buurt, dit moet zeker 2 x, als het er geen 3 worden, een werk joh!!! zo, ik ga weer knutselen, belle is af, maar of ik er blij mee moet zijn, hahaha. je ziet het wel, doeiii

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hee koempel, je kunt het ook 'my store' noemen, of mein schaufenster, hahah, jaja, bin ein berliner. maar webwinkel vind ik eigenlijk alles zeggend, en dat bijhoiuden lukt je wel, dat doe je nu ook al, dus eff een linkie bijhouden. Maare, ben erg gespannt, wat je ervan maakt. Jajaj, we and the whole world. moeten we gewoon doen, brainstormtime, gaan we het noemen, hahahahaha!!! misschien ga ik het in de toekomst ook nog doen, heb nl weer een neiwue rage ontdekt, hahah. maar ja, ik kan altijd nog naar dawanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de periode na kerst een heerlijke tijd. Een mooi excuus om de kale plekken de de kerstboom en decoraties hebben achtergelaten opnieuw in te richten (en naatuurlijk de rest van het huis ook een beetje te schuiven).

    Zijn weer hele leuke en warme decoraties.

    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je weer een leuke dingen gemaakt. Heel inspirerend. Mijn creaties bestaan (zoals meestal) voorlopig alleen nog in mijn hoofd. Maar als ik jouw decoraties zie, krijg ik weer helemaal zin om wat te gaan maken. Als ik nou toch eens niet hoefde te gaan werken.... Alas er moet ook geld verdiend worden om alle materialen van te kopen LOL
    Groetjes en een fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi thea,

    hoe gaat het met jou?
    met mij gaat het goot.
    ik heb net een quiltmaschine voor me bestellt.
    ik been soooooo blij!!!!!!!!!!!!!aber deas siehst du dann in den negsten tagen auf meinem blog.

    das vogelhaus finde ich super huebsch.
    sei lieb gegruesst von mir.
    sydney

    wie ist in limburg das wetter?
    gluecklich ist es bei uns nicht mehr sooo kalt.*knipoog*

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beste Thea,

    je eerste kleindochter, heel leuk dus! Meine Herzchen sind ca. 15 x 15 cm groß, hier ist der Link zu meiner neusten Kollektion zum Valentinstag (das ist mein 2. Blog, wo ich Sachen zum verkauf anbiete).

    http://littlecottageshop.blogspot.com/

    Als je wens kann ik je ook een of twee hartjes maken mit wordjes in het nederlandse taal. Hoe vind je dat? Will je me een email schrijven? Mijn address is on mijn Cottage Garden blog.
    Groejtes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Thea, leuk dat je bij me langsgeweest bent!
    Wat ben jij heerlijk creatief vooral je groendecoraties zijn erg leuk!
    groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥